OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Title:
Aktivizační metoda a klima výuky
Citace
Vicherková, D., Chudý, Š. a Opletalová, A. Aktivizační metoda a klima výuky.
In:
Etické a sociální aspekty v oblasti vzdělávání a pedagogickém výzkumu: Etické a sociální aspekty v oblasti vzdělávání a pedagogickém výzkumu 2015-09-16 Plzeň.
Plzeň: Západočeská univerzita, 2015. s. 24-29. ISBN 978-80-261-0521-3.
Subtitle
Publication year:
2015
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
6
Page from:
24
Page to:
29
Form of publication:
Elektronická verze
ISBN code:
978-80-261-0521-3
ISSN code:
Proceedings title:
Etické a sociální aspekty v oblasti vzdělávání a pedagogickém výzkumu
Proceedings:
Publisher name:
Západočeská univerzita
Place of publishing:
Plzeň
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Etické a sociální aspekty v oblasti vzdělávání a pedagogickém výzkumu
Conference venue:
Plzeň
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celostátní akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
Activation method; climate teaching
Annotation in original language:
Příspěvek cílí na problematiku výběru aktivizačních metod ve výchově čtenáře. Pozornost bude věnována vybrané věkové skupině patnáctiletých žáků. Dále bude řešen vliv výběru metod na klima výuky.
Annotation in english language:
The article is aimed at the issue of selection of activation methods for readers’ education. 15 year old students will be chosen as the target group. Influence of selection of methods on the climate during teaching will be the next issue.
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules