OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název:
Inter-Generational Learning and Inter-Generational Reading
Citace
Vicherková, D., Chudý, Š. a Kaduchová, P. Inter-Generational Learning and Inter-Generational Reading.
In:
4th International Scientific Conference for PhD students of EU countries 2015: Proseedings/Research Track of the 4th Biannual CER Comparative European Research Conference 2016-10-26 London.
London: Sciemcee Publishing, 2015. s. 200-202. ISBN 978-0-9928772-8-6.
Podnázev
Rok vydání:
2015
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
3
Strana od:
200
Strana do:
202
Forma vydání:
Paměťový nosič
Kód ISBN:
978-0-9928772-8-6
Kód ISSN:
Název sborníku:
Proseedings/Research Track of the 4th Biannual CER Comparative European Research Conference
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Sciemcee Publishing
Místo vydání:
London
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
4th International Scientific Conference for PhD students of EU countries 2015
Místo konání konference:
London
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Inter-generational learning; inter-generational reading
Popis v původním jazyce:
The paper deals with the topic of intergenerational learning, mainly aimed at inter generational reading. At first the basic terminology is explained and then both concepts and their interconnection are clarified. The paper is focused on particular manifestations of inter-generational learning which are illustrated through specific examples, reflecting the Czech situation. The conclusion of the paper brings the reflection of new options and relations of the Czech interpretation of inter-generational learning and reading, as a support for the inter-generational educational aspect in the society.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules