OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název:
Filozofický pohled na čtenářství a výchovu ke čtenářství
Citace
Vicherková, D. a Řeřichová, V. Filozofický pohled na čtenářství a výchovu ke čtenářství.
In:
Evropské pedagogické fórum 2014: Evropské pedagogické fórum 2014 2014-11-24 Hradec Králové.
Hradec Králové: Magnanimitas, 2014. s. 350-356. ISBN 978-80-87952-05-4.
Podnázev
Rok vydání:
2014
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
7
Strana od:
350
Strana do:
356
Forma vydání:
Paměťový nosič
Kód ISBN:
978-80-87952-05-4
Kód ISSN:
Název sborníku:
Evropské pedagogické fórum 2014
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Magnanimitas
Místo vydání:
Hradec Králové
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Evropské pedagogické fórum 2014
Místo konání konference:
Hradec Králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Reading; literacy education
Popis v původním jazyce:
Příspěvek představuje vybrané teze plánované dizertační práce na téma „Úroveň čtenářských strategií žáků na konci základního vzdělávání.“ Objasňuje dílčí cíle dizertační práce, přibližuje aktuální stav řešeného problému – úrovně čtenářských strategií, seznamuje s metodologií a historií přístupu k výchově ke čtenářství (např. filozofickým zakotvením dovednosti číst). Popisuje předpokládaný přínos práce pro pedagogickou teorii a praxi.
Popis v anglickém jazyce:
The aim of this article is to present several hypotheses of the planned thesis on the topic Level of reading strategies of pupils at the end of basic education. This article focuses on partial goals of the planned thesis and describes the actual state of the problem – the level of reading strategies, and introduces the methodology and history of the approach to literary education. This article also describes the expected contribution of the thesis for pedagogical theory and practice.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules