OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název:
Integrace žáků s lehkým mentálním postižením do základní školy z pohledu pedagoga
Citace
Adamus, P. Integrace žáků s lehkým mentálním postižením do základní školy z pohledu pedagoga.
In:
Koheze speciální pedagogiky v současnosti: Koheze speciální pedagogiky v současnosti 2017-03-14 Olomouc.
Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2017. s. 253-267. ISBN 978-80-244-5256-2.
Podnázev
Rok vydání:
2017
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
15
Strana od:
253
Strana do:
267
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-244-5256-2
Kód ISSN:
Název sborníku:
Koheze speciální pedagogiky v současnosti
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání:
Olomouc
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Koheze speciální pedagogiky v současnosti
Místo konání konference:
Olomouc
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
integration, school integration, mental retardation, slight mental retardation, elementary school
Popis v původním jazyce:
Příspěvek se zabývá zkoumáním odlišností ve vnímání integrace žáků s lehkou mentální retardací do základní školy, u pedagogů základních škol. Ke sběru dat a ke zjišťování vnímání pojmu integrace byla použita metoda Sémantického diferenciálu Charlese Osgooda.
Popis v anglickém jazyce:
The paper deals with the research differences in perception of teachers in the question of integrating the pupils with slight mental retardation into elementary schools. The method of semantic differential by Charles Osgood was used for collecting the data and researching the idea of integration.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/17:A1801S6E
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules