OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název:
Využití poznatků z výzkumu výchovných ústavů ve studiu oboru vychovatelství a oboru sociální pedagogika
Citace
Sekera, J. Využití poznatků z výzkumu výchovných ústavů ve studiu oboru vychovatelství a oboru sociální pedagogika.
In:
Profesionalizace vzdělávání učitelů a vychovatelů .
Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2002. Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2002. s. 113-130. ISBN 80-7042-218-1.
Podnázev
Rok vydání:
2002
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
Strana od:
113
Strana do:
130
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-7042-218-1
Kód ISSN:
Název sborníku:
Profesionalizace vzdělávání učitelů a vychovatelů
Sborník:
Název nakladatele:
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Místo konání konference:
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
relation between the style of controlling the pedagogical team; doctrine in educationa institutes, educational reeducation institutions,
Popis v původním jazyce:
Článek informuje o možnostech využití výsledků výzkumů pro přípravu magisterského oboru Vychovatelství s volnočasovým a reedukačním zaměřením, který je akreditován na Pedagogické fakultě Ostravské univerzity v Ostravě.
Popis v anglickém jazyce:
The bases of this text are the results of an inquiry, , which was carried out in years 1999 - 2002 on the exemplary of ten educational institutes in Moravia. Findings are cheerless and confirm known fact that many educational institutes aren´t able to serve for the role of re-educational institute.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/02:00000063
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules