OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Title:
Využití poznatků z výzkumu výchovných ústavů ve studiu oboru vychovatelství a oboru sociální pedagogika
Citace
Sekera, J. Využití poznatků z výzkumu výchovných ústavů ve studiu oboru vychovatelství a oboru sociální pedagogika.
In:
Profesionalizace vzdělávání učitelů a vychovatelů .
Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2002. Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2002. s. 113-130. ISBN 80-7042-218-1.
Subtitle
Publication year:
2002
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
Page from:
113
Page to:
130
Form of publication:
ISBN code:
80-7042-218-1
ISSN code:
Proceedings title:
Profesionalizace vzdělávání učitelů a vychovatelů
Proceedings:
Publisher name:
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity
Place of publishing:
Ostrava
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Místo konání konference:
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celostátní akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
relation between the style of controlling the pedagogical team; doctrine in educationa institutes, educational reeducation institutions,
Annotation in original language:
Článek informuje o možnostech využití výsledků výzkumů pro přípravu magisterského oboru Vychovatelství s volnočasovým a reedukačním zaměřením, který je akreditován na Pedagogické fakultě Ostravské univerzity v Ostravě.
Annotation in english language:
The bases of this text are the results of an inquiry, , which was carried out in years 1999 - 2002 on the exemplary of ten educational institutes in Moravia. Findings are cheerless and confirm known fact that many educational institutes aren´t able to serve for the role of re-educational institute.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/02:00000063
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules