OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Title:
Míra porozumění textu souvisí s úrovní čtenářských strategií čtenáře
Citace
Vicherková, D. Míra porozumění textu souvisí s úrovní čtenářských strategií čtenáře.
In:
Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2017: Recenzovaný sborník příspěvků z Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2017, konané 18. - 20. 12. 2017 2017-12-18 Hradec Králové.
Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2017. s. 907-913. ISBN 978-80-87952-22-1.
Subtitle
Publication year:
2017
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
7
Page from:
907
Page to:
913
Form of publication:
Paměťový nosič
ISBN code:
978-80-87952-22-1
ISSN code:
Proceedings title:
Recenzovaný sborník příspěvků z Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2017, konané 18. - 20. 12. 2017
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
MAGNANIMITAS
Place of publishing:
Hradec Králové
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2017
Místo konání konference:
Hradec Králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
reading literacy, reading strategies, meta-cognition, meta-motivation, reading culture, education
Annotation in original language:
Příspěvek seznamuje s vybranými výstupy výzkumného šetření s názvem "Úroveň čtenářských strategií patnáctiletých žáků na konci základního vzdělávání" realizovaného v rámci disertační práce autorky Mgr. D. Vicherkové, Ph.D. Text poukazuje na fakt, že přes existenci mnoha čtenářských metod, čtenářských aktivit a technik čtení, existuje mnoho patnáctiletých jedinců v Moravskoslezském kraji, kterým se nedaří čtení s porozuměním efektivně zvládnout.
Annotation in english language:
This article introduces selected outcomes of the research ?Level of reading strategies of fifteen-years-old pupils at the end of elementary school? carried out by Mgr. Dana Vicherkova, Ph.D. in her dissertation thesis. The text points out to the fact that despite existence of many reading methods, reading activities and techniques, there are many fifteen-years-old pupils in the Moravian-Silesian Region in the Czech Republic who do not manage to effectively handle reading with proper understanding.
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules