OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu nahrát soubor PDF. Tento soubor musí obsahovat text tohoto záznamu (text článku, knihy, atd.). Tento soubor je důležitý pro RIV, protože může být použit jako důkaz existence tohoto záznamu.

Pro nahrání souboru klikněte na tlačítko Browse a vyberte soubor, který chcete nahrát. Nahrávání souboru zahájíte tlačítkem Nahrát soubor.

Maximální velikost souboru PDF je omezena na 100 MB.

Soubor : 

Nahrát soubor
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete stáhnout PDF soubor přiřazený tomuto záznamu. Pro stažení souboru klikněte níže na název tohoto souboru a bude Vám nabídnuta možnost soubor uložit.

Věnujte prosím pozornost také velikosti PDF souboru. Velké soubory se mohou stahovat delší dobu, pokud máte pomalé internetové připojení.

Název souboru :
Velikost souboru :
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : odborná kniha (B)
Domácí pracoviště * : Katedra matematiky s didaktikou (45110)
Název * : Konstruktivistický přístup k výuce kombinatoriky
Citace : Krpec, R. Konstruktivistický přístup k výuce kombinatoriky. 2. rozšířené. vyd. Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2016. 120 s. ISBN 978-80-7464-892-2.
Podnázev :
Rok * : 2016
Obor * : Pedagogika a školství
Forma vydání * : Tištená verze
Kód ISBN * : 978-80-7464-892-2
Označení vydání
(číslo vydání) :
2. rozšířené
Místo vydání * : Ostrava
Vydáno : v ČR
Název edice a číslo svazku * : Neuveden
Počet stran * : 120
Počet výtisků knihy * : 100
Název nakladatele * : Pedagogická fakulta Ostravské univerzity
EID :
Klíčová slova anglicky * :
constructivism, teaching mathematics, theory of generic model, transmissive education style, constructivist education style
Popis v původním jazyce * :
Monografie podává část výsledků výzkumu realizovaného ve spolupráci Kateder matematiky Pedagogických fakult Ostravské univerzity a Univerzity Karlovy. Výzkum byl realizován pracovníkem Ostravské univerzity.Inspirací nám byly výsledky pražského výzkumu, které vnímáme jako nadějnou reakci na neuspokojující výsledky v mezinárodních srovnávacích testech TIMSS a PISA a nižší oblibu matematiky u žáků v ČR.Základem výzkumu je teorie generického modelu, která je aplikována na myšlenkové procesy žáků ve věku 11-13 let navštěvujících matematický kroužek na Wichterlovu gymnáziu v Ostravě. Získaný materiál dovoluje detailně prokreslit etapu izolovaných modelů, která v dosavadních pracích tak podrobně rozpracována není. Jsou popsány nové zákonitosti (nové rozdělení podetap izolovaných modelů v rámci poznávacího procesu teorie generického modelu), které se v této etapě objevují.Další výsledek uvedeného výzkumu se týká práce učitele, která je analyzována v teorii genetického konstruktivizmu. Jsou zde analyzovány a shrnuty překážky, které učiteli brání v plynulém přechodu od transmisivního ke konstruktivistickému stylu vyučování.Monografie je rozšířena o grafická shrnutí jednotlivých etap poznávacího procesu, a dále o návrh dalšího postupu při objevování generického modelu kombinačního čísla.
Popis v anglickém jazyce * :
Monograph served part of the results of research carried out in cooperation with the Departments of Mathematics of Pedagogical Faculties of Ostrava University and of Charles University. The research was conducted at the University of Ostrava.Inspiration to us were the results of research in Prague, which we see as a promising response to disappointing results in international tests TIMSS and PISA and less liking for mathematics students in the country.The basis of the research is the theory of generic model, which is applied to the thought processes of pupils aged 11-13 attending a math hobby group on Wichterle grammar school in Ostrava.The resulting material allows depict stages of isolated models that in existing works don't elaborated in detail. Described are new patterns that appear at this stage.Another result of this research relates to teacher behavior, which is analyzed in the theory of genetic constructivism. There are analyzed and summarized obstacles that the teacher does not allow a smooth transition from transmissive to constructivist teaching style.The book is expanded by graphical summaries of the individual stages of the cognitive process, as well as a proposal for a further procedure for discovering the generic model of the combinational number.
Typ zdroje financování výsledku * : Institucionální podpora na rozvoj výzkumné organizace
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/16:A1801RIV

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}