OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Title:
Typologie webových aplikací pro vzdělávání
Citace
Klubal, L. Typologie webových aplikací pro vzdělávání.
In:
Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky: Recenzovaný sborník příspevků MMK 2017 2017 virtuální.
Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2017. s. 679-683. ISBN 978-80-87952-22-1.
Subtitle
Publication year:
2017
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
5
Page from:
679
Page to:
683
Form of publication:
Elektronická verze
ISBN code:
978-80-87952-22-1
ISSN code:
Proceedings title:
Recenzovaný sborník příspevků MMK 2017
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
MAGNANIMITAS
Place of publishing:
Hradec Králové
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky
Conference venue:
virtuální
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
web application, web 2.0, phases of teaching
Annotation in original language:
Webové aplikace tvoří významnou skupinu aplikací, které lze využít ve školství. Obvyklé dělení webových aplikací je tvořeno podle jejich funkce. Článek se věnuje rozdělení webových aplikací podle obvyklého druhu činnosti vykonávané během vyučování. Zavádí tak nové dělení takové skupiny aplikací a uvádí typické zástupce takových aplikací.
Annotation in english language:
Web applications represent an important group of applications that can be used in education. Usual division of web applications is based on their function. The article deals with the distribution of web applications according to the usual type of activity performed during the teaching. It introduces a new division of such a group of applications and lists the typical representatives of this applications.
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules