OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra romanistiky - Oddělení francouzštiny (25510)
Název * : La lexicalisation des noms de marque déposée : le cas du tcheque et du francais
Citace : Honová, Z. a Lazar, J. La lexicalisation des noms de marque déposée : le cas du tcheque et du francais. In: Lexicalisation de l´onomastique commerciale. Créer, diffuser, intégrer. Neapol: Universita degli studi di Napoli L´Orientale. 2017.
Podnázev :
Rok : 2017
Obor : Jazykověda
Místo konání : Neapol
Stát konání akce :
Název akce : Lexicalisation de l´onomastique commerciale. Créer, diffuser, intégrer
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : Universita degli studi di Napoli L´Orientale
Klíčová slova anglicky :
Brand name, product name, proper noun, common noun, term, lexicalization.
Popis v původním jazyce :
Le texte se concentre sur les problemes de la lexicalisation de certains noms de marque et de produit. L?objectif de l´article est de montrer le degré de lexicalisation des noms de marque et de produit étrangers choisis, en comparaison avec les noms de marque et de produit d?origine nationale. En meme temps, il analyse leur motivation ainsi que leur enregistrement dans les dictionnaires tcheques.
Popis v anglickém jazyce :
The aim of our article is to show the degree of lexicalization of the foreign brand and product names in comparison with the brand and product names of national origin. At the same time we also want to analyze their motivation and their registration in Czech dictionaries.
Typ zdroje financování výsledku : Institucionální podpora na rozvoj výzkumné organizace
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}