OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra hudební výchovy (45010)
Název * : Sémantický diferenciál jako možný prostředek k výzkumu dětské apercepce a sémantického prostoru
Citace : ZIEGELBAUEROVÁ, A. a Kozel, D. Sémantický diferenciál jako možný prostředek k výzkumu dětské apercepce a sémantického prostoru. In: Mezinárodní vědecká konference Evropské pedagogické fórum 2017. Hradec Králové (webová konference): MAGNANIMITAS. 2017.
Podnázev :
Rok : 2017
Obor : Pedagogika a školství
Místo konání : Hradec Králové (webová konference)
Stát konání akce : Česká republika
Název akce : Mezinárodní vědecká konference Evropské pedagogické fórum 2017
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : MAGNANIMITAS
Klíčová slova anglicky :
semantic differential, preschool age, semantic space
Popis v původním jazyce :
Článek představuje sémantický diferenciál upravený do elementarizované formy pro dítě v mateřské škole. Protože tato metoda není dítěti primárně určena, bylo přihlédnuto k vývojovým specifikům a možnostem dítěte předškolního věku, čemuž bylo též podřízeno průzkumné šetření. Všechny zjištěné výsledky byly statisticky zpracovány a zapracovány do přehledných tabulek a grafů. Z průzkumného šetření vyplynulo, že dítě dokáže s touto podobou sémantického diferenciálu pracovat a bylo tak umožněno nahlédnout do dětského sémantického prostoru.
Popis v anglickém jazyce :
The article presents semantic differential modified to simplified form for a children in preschool age. This method is not primary intended for a children, therefore, the specificities and the possibilities of a child have been taken into account and this influenced the research. All results obtained by research were statistically analyzed and incorporated to illustrative graphs. The research showed that children in the preschool age are able to work with this form of the semantic differential and thus it was able to look into the child´s semantic space.
Typ zdroje financování výsledku :
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}