OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : graduační práce (rigorózní, graduační, habilitační)
Domácí pracoviště * : Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název * : Výchova jako cesta k naději
Citace : Prokešová, M. Výchova jako cesta k naději. 2015.
Podnázev :
Rok : 2015
Obor : Pedagogika a školství
Místo obhajoby : Ružomberok
Datum obhajoby :
Datum uzavření :
Typ graduační práce : Rigorozní
Počet stran : 107
Instituce : Katolická univerzita v Ružomberku, Teologická fakulta
Klíčová slova anglicky :
Education. Hope. Child. Childhood. Memories.
Popis v původním jazyce :
Základní teoretické východisko práce Výchova jako cesta k naději spočívá v pojetí přirozeného a fyzikálního světa Jana Patočky v návaznosti na současný výchovně-vzdělávací proces, ve kterém je dítě chápáno a pojímáno především jako žák. Historické chápání dítěte je zde přeneseno do antropologických paradigmat. Jádro práce spočívá v nástinu filosofického pojetí dítěte a naznačení tohoto protipólu k pedagogicko-psychologickému pojetí žáka. Práce je doplněna některými výsledky výzkumu vzpomínek na dětství studentů PdF OU v Ostravě. Pojetí žáka, obohaceno o rozměr filosofického pojetí dítěte, by mohlo vnést naději pro další vývoj a přístup k výchovně-vzdělávacímu procesu. Výchova v tomto ohledu může být vnímána jako cesta k naději.
Popis v anglickém jazyce :
Basic theoretical basis of labor education as a path of hope lies in the concept of natural and physical world of Jan Patocka in response to the current educational process in which the child is perceived and conceived primarily as a pupil. Historical understanding of the child is transferred to the anthropological paradigm. The core of the work is to outline the philospihical concept of a child and an indication of the counterpart to the pedagogical-psychological concept of a pupil. The work is complemented by some results of research childhood memories of students Pdf OU in Ostrava. The concept pupil enriched philosophical dimension to the concept of a child, could bring hope for further development and access to education-learning process. Ecudation in this respect can be seen as a journey of hope.
Typ zdroje financování výsledku :
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}