OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra výtvarné výchovy (45030)
Název * : Obchod s výtvarným uměním jako obraz transformace české společnosti v letech 1989–2016 Kuriózní příklady výtvarné každodennosti
Citace : Obchod s výtvarným uměním jako obraz transformace české společnosti v letech 1989–2016 Kuriózní příklady výtvarné každodennosti. In: 11. sjezd českých historiků. UP Olomouc: Univerzita Palackého Olomouc. 2017.
Podnázev :
Rok : 2017
Obor : Dějiny
Místo konání : UP Olomouc
Stát konání akce : Česká republika
Název akce : 11. sjezd českých historiků
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : Univerzita Palackého Olomouc
Klíčová slova anglicky :
Art, the art trade, 1989?2016, everyday art, transformation, society
Popis v původním jazyce :
Určujícím identifikačním znakem soudobé výtvarné kultury je provozní každodennost, jejíž – pět desítek let globálním výtvarným provozem zpevňované – kategorie vystupují v teoretickém diskurzu jako signifikantní kvalitativní kritéria. Česká polistopadová výtvarná kultura se s fenoménem výtvarného provozu, jehož podstatnou součástí je obchod s uměním, vyrovnávala a vyrovnává s obdivuhodným nasazením. Obecně ustálené obsahy a formy výtvarného provozu se však jen stěží mohly přiblížit, ve své české mutaci a v předmětném období, svým globálním standardům. Tento příspěvek by byl rád nezjednodušujícím nazřením určitých specifických „kontaminací“ obchodu s výtvarným uměním, mnohdy se jevících jen jako excesivní příklady seriózní výtvarné praxe: Jiřího Surůvky, Petra Lysáčka, Ivany Štenclové, Pavla Formana, Dana Trantiny, Petra Motyčky, Jiřího Petrboka, Romana Franty, Martina Kocourka, ad.
Popis v anglickém jazyce :
The determining identifying feature of contemporary art culture is the day-to-day operation, whose five decades of global artistic activity reinforced - the categories appear in theoretical discourse as significant qualitative criteria. The Art Culture after 1989, with the phenomenon of fine art, whose essential part is the art trade, equates and equalizes with admirable engagement. In general, steady content and forms of fine art have hardly been able to approach their global standards in their Czech mutation and the period under review. This post would like to be a simplified study of certain specific "contamination" of art trade, often seen as an exaggerated example of serious art practice: Jiří Surůvka, Petr Lysáček, Ivana Štenclová, Pavel Forman, Dana Trantina, Petra Motyčka, Jiří Petrbok, Romana Franty, Martina Kocourka, ad.
Typ zdroje financování výsledku : Jiné veřejné zdroje
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}