OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště * : Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název * : Výzkum parametrů ovlivňujících počítačem podporovanou pedagogickou diagnostiku
Citace : Malach, J. a Malčík, M. Výzkum parametrů ovlivňujících počítačem podporovanou pedagogickou diagnostiku. In: Malach, J,, Malčík, M., Rozsypalová, M. (eds.). Aktuální problémy plošného testování. Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2016. s. 45-71. ISBN 978-80-7464-867-0.
Podnázev :
Rok * : 2016
Obor * : Pedagogika a školství
Forma vydání * : Tištená verze
Kód ISBN * : 978-80-7464-867-0
Název knihy v originálním jazyce * : Aktuální problémy plošného testování
Název edice a číslo svazku * : Neuveden
Místo vydání * : Ostrava
Název nakladatele * : Pedagogická fakulta Ostravské univerzity
Označení vydání
(číslo vydání) :
Vydáno : v ČR
Autor zdrojového dokumentu : Malach, J,, Malčík, M., Rozsypalová, M. (eds.)
Počet stran * : 27
Počet stran knihy * : 128
Strana od * : 45
Strana do * : 71
Počet výtisků knihy * :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
testing of knowledge and skills, added value of education, relative gain of knowledge, diagnostic system TEST
Popis v původním jazyce * :
Autoři kapitoly se zabývají konceptuálními otázkami přidané hodnoty ve vzdělávání a metodice určení relativního přírůstku znalostí a dovedností žáků. Text přináší přístupy k měření výsledků vzdělávání a jeho očekávané výstupy v podobě osvojených předmětových dovedností. Je představena architektura diagnostického systému TEST, s různými typy úloh a portálem, který tohoto testu využívá. Autoři prezentují souhrnné výsledky několika testovacích kampaní, které komentují a dávají do souvislosti, resp. je srovnávají s výsledky mezinárodního šetření OECD PISA. Vedle výhod testovacího systému poukazují i na jeho zjištěné slabší stránky, které jsou další optimalizací procesu testování postupně eliminovány.
Popis v anglickém jazyce * :
The authors of the chapter are dealing with conceptual issues of added value in education and methodology of determining the relative gain of students' knowledge and skills. The text brings approaches to measurement of the results of education and its expected outcomes in the form of skills acquired in specific subjects. The architecture of the diagnostic system TEST, with different types of tasks and a portal that uses this test, is presented. The authors present the summary results of several test campaigns that are commented and put into context, respectively it is compared with the results of an international campaign OECD PISA. Apart from the advantages of the test systém, also the weaker points, that have become the objective of further optimizing of the testing process and are being gradually eliminated, are identified.
Typ zdroje financování výsledku * : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/16:A1801OW5

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}