OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště * : Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název * : Parametry nástrojů vnitřního hodnocení výuky a učení na vysokých školách
Citace : Malach, J. Parametry nástrojů vnitřního hodnocení výuky a učení na vysokých školách. In: Malach, J., Sikorová, Z., Sklenářová, N. & Kocór, M. (eds.). Vnitřní evaluace kvality výuky v terciárním vzdělávání. Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2016. s. 60-72. ISBN 978-80-7464-865-6.
Podnázev :
Rok * : 2016
Obor * : Pedagogika a školství
Forma vydání * : Tištená verze
Kód ISBN * : 978-80-7464-865-6
Název knihy v originálním jazyce * : Vnitřní evaluace kvality výuky v terciárním vzdělávání
Název edice a číslo svazku * : neuvedeno
Místo vydání * : Ostrava
Název nakladatele * : Pedagogická fakulta Ostravské univerzity
Označení vydání
(číslo vydání) :
Vydáno : v ČR
Autor zdrojového dokumentu : Malach, J., Sikorová, Z., Sklenářová, N. & Kocór, M. (eds.)
Počet stran * : 13
Počet stran knihy * : 234
Strana od * : 60
Strana do * : 72
Počet výtisků knihy * :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
internal assessment of instruction, quality of instruction, parameters of assessment tools
Popis v původním jazyce * :
Vnitřní hodnocení výuky na vysokých školách je součástí systémů řízení kvality vysokých škol a představuje náročnou činnost. V této kapitole jsou na základě analýzy domácích a zahraničních dokumentů, strategií a přístupů k hodnocení formulovány parametry, které by měly být brány v potaz při jejich tvorbě a jimiž by měly být již existující hodnotící nástroje posuzovány. Parametry se vztahují jak k samotnému nástroji, tak k jeho adekvátnímu použití.
Popis v anglickém jazyce * :
A part of the university quality management system, the internal assessment of instruction at universities presents a challenging task. This chapter is aimed at the parameters that were formulated on the basis of the analysis of Czech and foreign documents, strategies and approaches to assessment. Those parameters should be taken into account not only in the creation of new documents, strategies and approaches, but also in the assessment of the existing ones. The parameters apply not only to the actual tool, but also to its proper use.
Typ zdroje financování výsledku * : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/16:A1801OVZ

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}