OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště * : Katedra českého jazyka a literatury s didaktikou (45100)
Název * : Strukturní a obsahová analýza čítanek pro základní školy
Citace : Gejgušová, I. Strukturní a obsahová analýza čítanek pro základní školy. In: I. Gejgušová a kol.. Principy a cesty školní výuky české literatury. 1. vyd. Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2017. s. 7-29. ISBN 978-80-7464-956-1.
Podnázev :
Rok * : 2017
Obor * : Pedagogika a školství
Forma vydání * : Tištená verze
Kód ISBN * : 978-80-7464-956-1
Název knihy v originálním jazyce * : Principy a cesty školní výuky české literatury
Název edice a číslo svazku * : Neuveden
Místo vydání * : Ostrava
Název nakladatele * : Pedagogická fakulta Ostravské univerzity
Označení vydání
(číslo vydání) :
1.
Vydáno : v ČR
Autor zdrojového dokumentu : I. Gejgušová a kol.
Počet stran * : 23
Počet stran knihy * : 112
Strana od * : 7
Strana do * : 29
Počet výtisků knihy * : 200
EID :
Klíčová slova anglicky * :
The reading book, structural components, the basic functions of textbooks, the tasks and questions.
Popis v původním jazyce * :
Studie shrnuje teoretické poznatky o významu a možnostech využití učebnic v procesu edukace, vymezuje jejich stěžejní funkce. Zaměřuje se zvláště na čítanky jako specifický typ učebnic pro potřeby literární výchovy. Pomocí vybrané čítankové řady je představena jedna z možných podob struktury a obsahu čítanek, které mají ambici napomáhat inovaci školní výuky. Stěžejní pozornost je věnována otázkám a úkolům přiřazovaným k jednotlivým literárním textům, jsou nastíněny limity ovlivňující jejich tvorbu a na konkrétním příkladu je demonstrováno jejich další využití při přípravě a realizaci výuky.
Popis v anglickém jazyce * :
The study Structural and content analysis of readingbooks for elementary schools draws attentionto specifics of the reading book series and monitors how they use the structuralcomponents that enhance fulfillment of the basic functions of textbooks. The author analysisof the selected series of reading books is based on defined requirements of their content,with the main attention focused on choosing the texts and the tasks and questionsassigned to them. The author thinks about the limiting factors that influence creationof the tasks, on a concrete text she demonstrates how to work innovatively with their supply.
Typ zdroje financování výsledku * : Jiné veřejné zdroje
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/17:A1801OQ0

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}