OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra chemie (31500)
Název * : Fyzikální chemie - Inspirace pro učitele II., Dotazník a test
Citace : Maršálek, R. a Trčková, K. Fyzikální chemie - Inspirace pro učitele II., Dotazník a test. In: Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie. Ostrava. 2017.
Podnázev :
Rok : 2017
Obor : Pedagogika a školství
Místo konání : Ostrava
Stát konání akce :
Název akce : Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce :
Klíčová slova anglicky :
physical chemistry, Questionnaire and test
Popis v původním jazyce :
Příspěvek je věnován vyhodnocení dotazníku a testu z fyzikální chemie. Test je tvořen celkem 100 otázkami z deseti oblastí fyzikální chemie. Při vyhodnocení byly sledovány tři skupiny respondentů: studenti bakalářského oboru, kteří měli bezprostředně po absolvování kurzu Fyzikální chemie, studenti navazujících magisterských oborů a učitelé chemie. Nejvyšší úspěšnosti dosáhli studenti navazujících magisterských oborů. Nejlepších výsledků bylo dosaženo v tématech: ideální plyn, termochemie a elektrochemie. Naopak nejhorší výsledky byly v okruzích chemických a fázových rovnováh.
Popis v anglickém jazyce :
The paper deals with evaluation of the questionnaire and test of physical chemistry. The test consists of 100 questions from ten areas of physical chemistry. Three groups of respondents were followed up in the evaluation: Bachelor's students who were immediately following the Physical Chemistry course, undergraduate students, and chemistry teachers. Highest success has been achieved by students of follow-up master courses. The best results were achieved in the following topics: ideal gas, thermochemistry and electrochemistry. On the contrary, the worst results were in the chemical and phase equilibrium ranges.
Typ zdroje financování výsledku :
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}