OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
E-Learning Environment as Intelligent Tutoring System
Citace
Nagyová, I. E-Learning Environment as Intelligent Tutoring System.
In:
ICNAAM 2016: INTERNATIONAL CONFERENCE OF NUMERICAL ANALYSIS AND APPLIED MATHEMATICS (ICNAAM 2016) 2016-09-19 Rhodes, Greece.
NY: AIP Conference Proceedings, 2017. ISBN 978-0-7354-1538-6.
Podnázev
Rok vydání:
2017
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
4
Strana od:
neuvedeno
Strana do:
neuvedeno
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-0-7354-1538-6
Kód ISSN:
Název sborníku:
INTERNATIONAL CONFERENCE OF NUMERICAL ANALYSIS AND APPLIED MATHEMATICS (ICNAAM 2016)
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
AIP Conference Proceedings
Místo vydání:
NY
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
ICNAAM 2016
Místo konání konference:
Rhodes, Greece
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celosvětová akce
Kód UT WoS:
000410159800094
EID:
2-s2.0-85026655948
Klíčová slova anglicky:
e-learning, intelligent tutoring system
Popis v původním jazyce:
The development of computers and artificial intelligence theory allow their application in the field of education. Intelligent tutoring systems reflect student learning styles and adapt the curriculum according to their individual needs. The building of intelligent tutoring systems requires not only the creation of suitable software, but especially the search and application of the rules enabling ICT to individually adapt the curriculum. The main idea of this paper is to attempt to specify the rules for dividing the students to systematically working students and more practically or pragmatically inclined students. The paper shows that monitoring the work of students in e-learning environment, analysis of various approaches to educational materials and correspondence assignments show different results for the defined groups of students.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/17:A1801O2L
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules