OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu nahrát soubor PDF. Tento soubor musí obsahovat text tohoto záznamu (text článku, knihy, atd.). Tento soubor je důležitý pro RIV, protože může být použit jako důkaz existence tohoto záznamu.

Pro nahrání souboru klikněte na tlačítko Browse a vyberte soubor, který chcete nahrát. Nahrávání souboru zahájíte tlačítkem Nahrát soubor.

Maximální velikost souboru PDF je omezena na 100 MB.

Soubor : 

Nahrát soubor
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete stáhnout PDF soubor přiřazený tomuto záznamu. Pro stažení souboru klikněte níže na název tohoto souboru a bude Vám nabídnuta možnost soubor uložit.

Věnujte prosím pozornost také velikosti PDF souboru. Velké soubory se mohou stahovat delší dobu, pokud máte pomalé internetové připojení.

Název souboru :
Velikost souboru :
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : článek v odborném periodiku (J)
Domácí pracoviště * : Katedra českého jazyka (25300)
Název * : Názvy českých politických stran jako součást marketingové strategie
Citace : Srpová, H. Názvy českých politických stran jako součást marketingové strategie: The names of Czech political parties as part of the marketing strategy. Stylistyka. 2015, roč. XXIV, s. 87-99. ISSN 1230-2287.
Podnázev :
The names of Czech political parties as part of the marketing strategy
Rok * : 2015
Obor * : Jazykověda
Kód ISSN * : 1230-2287
Oficiální název periodika * : Stylistyka
Stát vydavatele periodika * : Polská republika
Svazek periodika * : neuveden
Číslo periodika v rámci svazku * :
Číslo článku :
Ročník : XXIV
Počet stran článku * : 12
Strana od * : 87
Strana do * : 99
Kód UT WoS :
EID :
Poddruh recenzovaného článku :
Klíčová slova anglicky * :
Czech political parties; marketing strategy; advertisements; chrematonym
Popis v původním jazyce * :
Cílem tohoto textu je podat lingvistickou (především lexikální) charakteristiku názvů jednotlivých českých politických stran, které se zúčastnily voleb do Parlamentu Evropské unie v roce 2014. Nejprve však charakterizuji politickou předvolební agitaci jako svébytný, a přitom typický druh marketingové komunikace. Jednotlivé typy názvů následně klasifikuji z hlediska jejich formy, ale také obsahu, tj. podle klíčových slov. Prostřednictvím kvantitativní a kvalitativní analýzy specifikuji motivaci názvů v souvislosti s jejím parciálním cílem, tj. ovlivnit potenciálního voliče (obdobně jako výrobce, obchodník se snaží přimět konzumenta ke koupi komerčního produktu).
Popis v anglickém jazyce * :
The objective of this text is linguistic (mostly lexical) characteristics of the individual names of Czech political parties that participated in the elections to the Parliament of the European Union in 2014. First, however, the electoral political propaganda is specified as the original, and yet the typical kind of marketing communications. Each of the names (chrematonyms) types is subsequently classified in terms of their form, but also the content, i.e. according to their key words. Through quantitative and qualitative analysis, the motivation of naming process is specified in connection with its objective, i.e. to influence potential voters (similarly as a producer and/or trader are trying to persuade the consumer to buy a commercial product).
Typ zdroje financování výsledku * :
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}