OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra chemie (31500)
Title:
Using of Activation Methods in a Chemistry Teaching at University ..
Citace
Prášilová, J. Using of Activation Methods in a Chemistry Teaching at University ...
In:
Projektové vyučování v přírodních předmětech: Projektové vyučování v přírodovědných předmětech XIV 2016-11-03 Praha.
Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2017. s. 123-130. ISBN 978-80-7290-929-2.
Subtitle
Publication year:
2017
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
8
Page from:
123
Page to:
130
Form of publication:
Elektronická verze
ISBN code:
978-80-7290-929-2
ISSN code:
Proceedings title:
Projektové vyučování v přírodovědných předmětech XIV.
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Place of publishing:
Praha
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Projektové vyučování v přírodních předmětech
Místo konání konference:
Praha
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
000405467100014
EID:
Key words in English:
Pre-graduate chemistry teacher?s training, activation teaching methods, project-based education, saccharides
Annotation in original language:
In present, the phrase ?activation teaching methods? is mentioned, especially in connection with basic and secondary education. We can put methods in effect also in university education, mainly in preparation of future teachers, not only in chemistry. In this article are summarized notes from using project-based education, in teaching of future chemistry teachers. At the beginning of the paper basic information about whole seminar are mentioned. Further, three student?s projects are described. At the end of the paper the reflection of whole seminar is processed.
Annotation in english language:
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17310/17:A1801N16
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules