OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
>
Publ3 search
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra chemie (31500)
Název:
Using of Activation Methods in a Chemistry Teaching at University ..
Citace
Prášilová, J. Using of Activation Methods in a Chemistry Teaching at University ...
In:
Projektové vyučování v přírodních předmětech: Projektové vyučování v přírodovědných předmětech XIV 2016-11-03 Praha.
Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2017. s. 123-130. ISBN 978-80-7290-929-2.
Podnázev
Rok vydání:
2017
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
8
Strana od:
123
Strana do:
130
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-7290-929-2
Kód ISSN:
Název sborníku:
Projektové vyučování v přírodovědných předmětech XIV.
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Místo vydání:
Praha
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Projektové vyučování v přírodních předmětech
Místo konání konference:
Praha
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
Kód UT WoS:
000405467100014
EID:
Klíčová slova anglicky:
Pre-graduate chemistry teacher?s training, activation teaching methods, project-based education, saccharides
Popis v původním jazyce:
In present, the phrase ?activation teaching methods? is mentioned, especially in connection with basic and secondary education. We can put methods in effect also in university education, mainly in preparation of future teachers, not only in chemistry. In this article are summarized notes from using project-based education, in teaching of future chemistry teachers. At the beginning of the paper basic information about whole seminar are mentioned. Further, three student?s projects are described. At the end of the paper the reflection of whole seminar is processed.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17310/17:A1801N16
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules