OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název * : Comparison of Education Results of Pre-School Children of Preparatory Classes and Nursery Schools
Citace : Burkovičová, R. Comparison of Education Results of Pre-School Children of Preparatory Classes and Nursery Schools. In: Człowiek wykluczony i człowiek w sytuacji skizagrożenia wykluczeniem społecznym, edukacyjnym, kulturowym - wyzwania, powinności pedagogiki, zadania.: Człowiek wykluczony i człowiek w sytuacji zagrożenia wykluczeniem społecznym, edukacyjnym, kulturowym - wyzwania, powinności pedagogiki, zadania 2016-04-13 Cieszyn, Polsko. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek,: Uniwersytet Śląski w Katowicach, 2017. s. 62-72. ISBN 978-38-8019-695-7.
Podnázev :
Rok * : 2017
Obor * : Pedagogika a školství
Počet stran * : 12
Strana od * : 62
Strana do * : 72
Forma vydání * : Tištená verze
Kód ISBN * : 978-38-8019-695-7
Kód ISSN :
Název sborníku * : Człowiek wykluczony i człowiek w sytuacji zagrożenia wykluczeniem społecznym, edukacyjnym, kulturowym - wyzwania, powinności pedagogiki, zadania.
Sborník : Mezinárodní
Název nakladatele * : Uniwersytet Śląski w Katowicach
Místo vydání * : Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek,
Stát vydání : Sborník vydaný v zahraničí
Název konference : Człowiek wykluczony i człowiek w sytuacji skizagrożenia wykluczeniem społecznym, edukacyjnym, kulturowym - wyzwania, powinności pedagogiki, zadania.
Místo konání konference * : Cieszyn, Polsko
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
A child, a nursery school, a preparatory class, evaluation, competencies.
Popis v původním jazyce * :
Byl uskutečněn výzkum dětí v posledním ročníku předškolního období. Stejný počet dětí v přípravné třídě a v mateřské škole plnil tatáž zadání. Obě instituce jsou určeny ke vzdělávání dětí před jejich vstupem do 1. třídy. Zadání vycházejí z kurikulárního dokumentu ke vzdělávání předškolních dětí, který je pro obě instituce závazný. Výsledky prokazují, že dlouhodobá a pravidelná docházka do vzdělávací instituce má pro rozvoj dítěte předškolního věku zásadní význam. Děti z mateřských škol, které se účastní vzdělávání zpravidla od tří let věku, získaly v převážné většině zadání vyšší počet nejvyššího ohodnocení komponent klíčových kompetencí předškolní etapy vzdělávání dětí.
Popis v anglickém jazyce * :
Typ zdroje financování výsledku * : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/17:A1801MWV

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}