OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu nahrát soubor PDF. Tento soubor musí obsahovat text tohoto záznamu (text článku, knihy, atd.). Tento soubor je důležitý pro RIV, protože může být použit jako důkaz existence tohoto záznamu.

Pro nahrání souboru klikněte na tlačítko Browse a vyberte soubor, který chcete nahrát. Nahrávání souboru zahájíte tlačítkem Nahrát soubor.

Maximální velikost souboru PDF je omezena na 100 MB.

Soubor : 

Nahrát soubor
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete stáhnout PDF soubor přiřazený tomuto záznamu. Pro stažení souboru klikněte níže na název tohoto souboru a bude Vám nabídnuta možnost soubor uložit.

Věnujte prosím pozornost také velikosti PDF souboru. Velké soubory se mohou stahovat delší dobu, pokud máte pomalé internetové připojení.

Název souboru :
Velikost souboru :
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : článek v odborném periodiku (J)
Domácí pracoviště * : Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název * : Educational needs of pre-primary school teachers from the viewpoint of their head teachers
Citace : Fodorová, K. Educational needs of pre-primary school teachers from the viewpoint of their head teachers: Educational needs of pre-primary school teachers from the viewpoint of their head teachers. Konteksty pedagogiczne. 2018, č. 1(10 2018, s. 83-95. ISSN 2300-6471.
Podnázev :
Educational needs of pre-primary school teachers from the viewpoint of their head teachers
Rok * : 2018
Obor * : Pedagogika a školství
Kód ISSN * : 2300-6471
Oficiální název periodika * : Konteksty pedagogiczne
Stát vydavatele periodika * : Polská republika
Svazek periodika * : neuveden
Číslo periodika v rámci svazku * : 1(10 2018
Číslo článku :
Ročník :
Počet stran článku * : 10
Strana od * : 83
Strana do * : 95
Kód UT WoS :
EID :
Poddruh recenzovaného článku : Článek v neimpaktovaném recenzovaném časopise(Jneimp/Jost)
Klíčová slova anglicky * :
Key wordsPre-primary school teacher, kindergarten head teacher, educational needs of pre-primary school teachers, further education plan for pre-primary school teachers.
Popis v původním jazyce * :
Vzdělávací potřeby učitelek a jejich následné naplnění je jedním z předpokladů kvalitního předškolního vzdělávání. Jejich zaměření může být ovlivněno několika determinanty a tím se lišit. Determinantem může být již v počátku jejich pregraduální vzdělávání, které v současném přípravném vzdělávání může být uskutečněno trojí formou, dále jejich délka praxe, kdy učitelky si často považují více svou délku praxe nad teoretickými vědomostmi. Podpora ředitelky k dalšímu vzdělávání má také značný vliv na jejich naplnění. A samotná učitelka a její osobnostní vlastnosti, její trvalý zájem o profesi a vše co se v ní odehrává, vyvíjí a neustále mění. Tedy být kreativní a neustrnout jsou dalšími nutnými předpoklady jejího dalšího vzdělávání. V našem výzkumu jsme zaměřili pozornost na vzdělávací potřeby učitelek z pohledu ředitelek mateřské školy.
Popis v anglickém jazyce * :
Educational needs of teachers and subsequent meeting of the needs is one of the preconditions of high-quality pre-primary education. The focus can be influenced by several determinants and differ. One determinant can be the very pre-graduate education, which can take three forms in the current preparatory education, another the length of work experience, when teachers often value more their years over theoretical knowledge. Support from head teacher also influences the meeting of further education needs. Teacher herself, her personal traits, ongoing interest in the profession and everything taking place in it - these are ever developing and changing features. Necessary preconditions of further education are thus the striving for being creative and not to stagnate. In our research we have focused on the educational needs of teachers from the viewpoint of kindergarten head teachers.
Typ zdroje financování výsledku * : Institucionální podpora na rozvoj výzkumné organizace
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/18:A2101M48

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}