Podnázev |
Teachersˇ Self-Study as a Way to Improve Their Professional Activities with Children in Nursery School
|
Rok vydání: |
2019
|
Obor: |
Pedagogika a školství
|
Forma vydání: |
Tištená verze
|
Kód ISBN: |
978-83-232-3437-1
|
Název knihy v originálním jazyce: |
Edukacyjne przestrzenie sytuacji trudnych dzieci
|
Název edice a číslo svazku: |
neuvede
|
Místo vydání: |
Poznaň - Polsko
|
Název nakladatele: |
Wydawnictwo naukovwe UAM
|
Označení vydání (číslo vydání): |
1:
|
Vydáno: |
v zahraničí
|
Autor zdrojového dokumentu: |
Malgorzata Cywiňska
|
Počet stran: |
16
|
Počet stran knihy: |
369
|
Strana od: |
291
|
Strana do: |
306
|
Počet výtisků knihy: |
|
EID: |
|