OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu nahrát soubor PDF. Tento soubor musí obsahovat text tohoto záznamu (text článku, knihy, atd.). Tento soubor je důležitý pro RIV, protože může být použit jako důkaz existence tohoto záznamu.

Pro nahrání souboru klikněte na tlačítko Browse a vyberte soubor, který chcete nahrát. Nahrávání souboru zahájíte tlačítkem Nahrát soubor.

Maximální velikost souboru PDF je omezena na 100 MB.

Soubor : 

Nahrát soubor
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete stáhnout PDF soubor přiřazený tomuto záznamu. Pro stažení souboru klikněte níže na název tohoto souboru a bude Vám nabídnuta možnost soubor uložit.

Věnujte prosím pozornost také velikosti PDF souboru. Velké soubory se mohou stahovat delší dobu, pokud máte pomalé internetové připojení.

Název souboru :
Velikost souboru :
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : článek v odborném periodiku (J)
Domácí pracoviště * : Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název * : Fulfillment of the professional development plan of pre-primary school teachers
Citace : Fodorová, K. Fulfillment of the professional development plan of pre-primary school teachers: Fulfillment of the professional development plan of pre-primary school teachers. kontexty pedagogiczne. 2017, 1Nr8 2017(czerwiec 9), s. 229-242. ISSN 2300-6471.
Podnázev :
Fulfillment of the professional development plan of pre-primary school teachers
Rok * : 2017
Obor * : Pedagogika a školství
Kód ISSN * : 2300-6471
Oficiální název periodika * : kontexty pedagogiczne
Stát vydavatele periodika * : Polská republika
Svazek periodika * : 1Nr8 2017
Číslo periodika v rámci svazku * : czerwiec 9
Číslo článku :
Ročník :
Počet stran článku * : 10
Strana od * : 229
Strana do * : 242
Kód UT WoS :
EID :
Poddruh recenzovaného článku : Článek v neimpaktovaném recenzovaném časopise(Jneimp/Jost)
Klíčová slova anglicky * :
Keywords: PPS teacher, professional development, continuing education, self-reflection.
Popis v původním jazyce * :
V příspěvku představujeme složky profesního rozvoje učitelek MŠ, ve kterých si učitelka plánuje svůj vlastní profesní rozvoj ve vzdělávacích oblastech. Ty vystupují z učitelčiných uvědomělých vzdělávacích potřeb vycházejících ze sebereflexe jejich profesních činností. V oblasti plánování profesního rozvoje učitelek MŠ sehrává důležitou roli i její přípravné vzdělávání. Jednou z forem přípravného vzdělávání vedoucí k dosažení profese učitelky MŠ je studium na vysokých školách/univerzitách. Tato forma studia je zahrnuta v našem výzkumném šetření. V něm zkoumáme vyjádřené vzdělávací potřeby, které představují obsah plánu profesního rozvoje studentů třetího ročníku kombinovaného studia oboru učitelství pro mateřské školy. Tento plán profesního rozvoje zahrnuje studenty vyjádřené vzdělávací oblasti, ve kterých se mají potřebu nadále se vzdělávat i po ukončení studia. Vzdělávací potřeby studentů jsme zkoumaly i ve vztahu k délce jejich pedagogické praxe. Naší snahou je určit konkrétní vzdělávací oblasti v plánu profesního rozvoje studentů, kdy předpokládáme, že struktura vzdělávacích oblastí ve vztahu k délce jejich praxe bude odlišná. Zkoumali jsme i zdroj jejich vzdělávacích potřeb, tedy formy a metody jejich sebereflexe profesních činností. Dále nás zajímaly i překážky, které shledávají v možnostech realizace svého plánu profesního rozvoje. Klíčová slova: učitelka MŠ, profesní rozvoj, další vzdělávání, sebereflexe.
Popis v anglickém jazyce * :
This document presents the components of the professional development of pre-primary school teachers, in which the teacher plans her own professional development in educational fields. These are based on the teacher's conscious educational needs stemming from her self-reflection on her professional activities. A teacher's preparatory pedagogical education plays an important role in pre-primary school teacher professional development planning. One of the forms of preparatory pedagogical education leading to the profession of pre-primary school teacher is study at a higher education institution / university. This form of study has been included in our investigation. At this institution, we investigated the expressed educational needs that represent the content of the professional development plan of students in the third year of combined study in pre-primary school education. This professional development plan includes students' statement of educational fields in which they have a need for further education following the completion of their studies. The educational needs of students were investigated in relation to the length of their pedagogical experience. Our aim was to determine specific educational fields for the students' professional development plan, for which we assumed that the structure of the educational fields in relation to the length of their work experience would be disparate. We also investigated the source of their educational needs, e.g. the forms and methods of their self-reflection on their professional activities. We were furthermore interested in the obstacles that they face in the implementation opportunities of their professional development plan.
Typ zdroje financování výsledku * : Institucionální podpora na rozvoj výzkumné organizace
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/17:A2101M44

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}