OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Ústav pro výzkum a aplikace fuzzy modelování (94410)
Název:
How precise is the Kinect?
Citace
Žáček, J. a Aşkin, M. How precise is the Kinect?.
In:
36th Conference on Geometry and Graphics: 36th Conference on Geometry and Graphics 2016 Rožnov pod Radhoštěm.
Ostrava: Proceedings od the Czech-Slovak Conference on Geometry and Graphics, 2016. s. 199-206. ISBN 978-80-7464-874-8.
Podnázev
Rok vydání:
2016
Obor:
Informatika
Počet stran:
8
Strana od:
199
Strana do:
206
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-7464-874-8
Kód ISSN:
Název sborníku:
36th Conference on Geometry and Graphics
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Proceedings od the Czech-Slovak Conference on Geometry and Graphics
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
36th Conference on Geometry and Graphics
Místo konání konference:
Rožnov pod Radhoštěm
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Kinect, point localisation, preciseness
Popis v původním jazyce:
Kinect devices works as input device to control computer games by movements of your body parts. It could be also used as a localisation and mapping device. Let?s have a look to its preciseness and try to determine if we can use it as a universal remote controller to autonomous robots.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17610/16:A1701LYE
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules