OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra hudební výchovy (45010)
Název:
Specifika poslechu hudby u žáků s poruchou autistického spektra
Citace
MAZUREK, J. Specifika poslechu hudby u žáků s poruchou autistického spektra.
In:
Janáčkiana 2016: Janáčkiana 2016: sborník z 33. ročníku mezinárodní muzikologické konference Janáčkiana 2016 2016-06-02 Ostrava.
Ostrava: Ostravská univerzita, 2017. s. 159-163. ISBN 978-80-7464-920-2.
Podnázev
Rok vydání:
2017
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
5
Strana od:
159
Strana do:
163
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-7464-920-2
Kód ISSN:
Název sborníku:
Janáčkiana 2016: sborník z 33. ročníku mezinárodní muzikologické konference Janáčkiana 2016
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Ostravská univerzita
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Janáčkiana 2016
Místo konání konference:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
music education - music listening - segregation - integration - inclusion - autism spectrum disorder
Popis v původním jazyce:
Poslech hudby představuje podstatnou složku výuky předmětu hudební výchova na současné základní škole. Změny přístupu k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami, stejně jako celkové změny náhledu na směřování a pojetí českého školství, jeho cesta od segregace, přes integraci k inkluzi, představují zcela nové nároky na realizaci vyučování. Předložený text představuje stručný vhled do problematiky percepce hudby v případě žáků s poruchou autistického spektra, kteří tvoří nemalou část integrovaných žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Popis v anglickém jazyce:
Listening to music is an essential component of teaching the subject of music education in today's primary school. Changes in the approach to pupils with special educational needs, as well as the overall changes in the direction and concept of Czech education, its journey from segregation, through integration to inclusion, represent completely new demands on the implementation of teaching. The presented text presents a brief insight into the perception of music in the case of pupils with autism spectrum disorder, who form a significant part of integrated pupils with special educational needs.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/17:A2401LNV
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules