OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : ediční a redakční práce
Domácí pracoviště * : Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název * : The Theory and Practice of Preschool Education in the Context of the Curriculum in the Czech, Slovak, and Polisch Republics
Citace : Burkovičová, R. The Theory and Practice of Preschool Education in the Context of the Curriculum in the Czech, Slovak, and Polisch Republics. 2016.
Podnázev :
Rok : 2016
Obor : Pedagogika a školství
Kód ISBN : 978-8-7464-859-5
Autor díla :
Místo konání : Ostrava
Stát konání akce : Česká republika
Název nakladatele : University of Ostrava
Počet stran : 124
Klíčová slova anglicky :
Preschool children, education in history, teacher, curricular documents, theoretical analysis of the content.
Popis v původním jazyce :
The publication primarily focuses its attention on the content of preschool children education in history and the present day in three countries. In the Czech Republic, in Poland, and in Slovakia. These are neighbour countries, and the people living there share their history in many aspects. For decades, they lived in similar political, economic, social conditions, had to cope with similar life difficulties, and therefore also with analogical education problems and school system difficulties. The publication shows how content used to be perceived in the past and how it is presently weaved into the curriculum in each of the three named countries.
Popis v anglickém jazyce :
Typ zdroje financování výsledku : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}