OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název:
Učitel jako faktor ovlivňující úspěšnost inkluze žáků s lehkým mentálním postižením
Citace
Adamus, P. Učitel jako faktor ovlivňující úspěšnost inkluze žáků s lehkým mentálním postižením.
In:
Speciálněpedagogické intervence v současnosti: Speciálněpedagogické intervence v současnosti 2017-02-15 Ostrava.
Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2017. s. 6-11. ISBN 978-80-7464-902-8.
Podnázev
Rok vydání:
2017
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
11
Strana od:
6
Strana do:
11
Forma vydání:
Paměťový nosič
Kód ISBN:
978-80-7464-902-8
Kód ISSN:
Název sborníku:
Speciálněpedagogické intervence v současnosti
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Speciálněpedagogické intervence v současnosti
Místo konání konference:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
light mental disability, educational process, education of pupils with mild mental disabilities, inclusive education, elementary school, teaching methods and forms.
Popis v původním jazyce:
Příspěvek se zabývá připraveností pedagogů 1. stupně ZŠ na inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v běžných třídách základních škol. Soustředí se na vzdělání pedagogů v této oblasti, zkoumá jejich postoje názory na inkluzivní vzdělávání, na možné obavy pedagogů a na jejich znalosti v oblastech, které zefektivňují výuku žáka s mentálním postižením.
Popis v anglickém jazyce:
The article focuses on preparedness of teachers in primary schools and on education of children with mild mental disabilities in regular classes of primary schools. It focuses on the education of teachers in this field and examines their attitudes views on inclusive education, on possible concerns of teachers and their knowledge in areas that streamline the teaching of pupils with mental disabilities.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/17:A1701LKS
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules