OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra matematiky (31100)
Název * : The Choice's Preference of Mathematical Tasks of Secondary School's Students
Citace : Konečná, P. a Ferdiánová, V. The Choice's Preference of Mathematical Tasks of Secondary School's Students. In: 7th International Conference on Research in Didactics of the Sciences: Proceedings of the 7th International Conference on Research in Didactics of the Sciences 2016-06-29 Kraków. Kraków: Pedagogical University of Cracow, Institute of Biology, Department of Education of Natural Sciences, 2016. s. 72-74. ISBN 978-83-8084-037-9.
Podnázev :
Rok * : 2016
Obor * : Pedagogika a školství
Počet stran * : 3
Strana od * : 72
Strana do * : 74
Forma vydání * : Elektronická verze
Kód ISBN * : 978-83-8084-037-9
Kód ISSN :
Název sborníku * : Proceedings of the 7th International Conference on Research in Didactics of the Sciences
Sborník : Mezinárodní
Název nakladatele * : Pedagogical University of Cracow, Institute of Biology, Department of Education of Natural Sciences
Místo vydání * : Kraków
Stát vydání : Sborník vydaný v zahraničí
Název konference : 7th International Conference on Research in Didactics of the Sciences
Místo konání konference * : Kraków
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Celosvětová akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
entrance examination, tertiary education, academic failure rates, statistics
Popis v původním jazyce * :
Article extends partial outcomes received in year 2016, in which the author tries to answer the question, based on the monitoring of the admission procedure strategy, interest in studies and permeation in the first year of study in selected undergraduate Bachelor's degree programmes, whether the entrance examination is able to guarantee reduction in academic failure rates and increasing number of successful graduates. In this extending article authors process needed data of all Bachelor?s degree programmes and put them through more-detailed analysis. Based on results of analysis, they also try to classify study programmes according to permeation as well as other common features.
Popis v anglickém jazyce * :
Typ zdroje financování výsledku * : Jiné veřejné zdroje
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17310/16:A1701L1V

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}