OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
Využití tabletu při procvičování v matematice na základní škole ? případová studie
Citace
Klubal, L. Využití tabletu při procvičování v matematice na základní škole ? případová studie.
In:
Mezinárodní masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2016 Hradec Králové.
Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2016. s. 989-992. ISBN 978-80-87952-17-7.
Podnázev
Rok vydání:
2016
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
4
Strana od:
989
Strana do:
992
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-87952-17-7
Kód ISSN:
Název sborníku:
Mezinárodní masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky
Sborník:
Název nakladatele:
MAGNANIMITAS
Místo vydání:
Hradec Králové
Stát vydání:
Název konference:
Místo konání konference:
Hradec Králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
tablet, math, education, individualization, motivation
Popis v původním jazyce:
Příspěvek se věnuje popisu a rozboru využití mobilního dotykového zařízení v hodině matematiky na základní škole. Během výuky bylo použito dvou nástrojů ? webový nástroj ThatQuiz a herní aplikace Math Planet. Ve sledované hodině došlo ke zvýšení motivace a výrazné individualizaci výuky.
Popis v anglickém jazyce:
The paper deals with description and analysis of the use of mobile touch devices in the lesson of math in elementary school. During the lesson were used two tools - web-based tool ThatQuiz and gaming applications Math Planet. There was a significant increase of motivation and distinctive individualization of teaching.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules