OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu
*
:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště
*
:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název
*
:
Využití tabletu při procvičování v matematice na základní škole ? případová studie
Citace :
Klubal, L. Využití tabletu při procvičování v matematice na základní škole ? případová studie.
In:
Mezinárodní masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2016 Hradec Králové.
Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2016. s. 989-992. ISBN 978-80-87952-17-7.
Podnázev :
Rok
*
:
2016
Obor
*
:
Pedagogika a školství
Počet stran
*
:
4
Strana od
*
:
989
Strana do
*
:
992
Forma vydání
*
:
Elektronická verze
Kód ISBN
*
:
978-80-87952-17-7
Kód ISSN :
Název sborníku
*
:
Mezinárodní masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky
Sborník :
Název nakladatele
*
:
MAGNANIMITAS
Místo vydání
*
:
Hradec Králové
Stát vydání :
Název konference :
Místo konání konference
*
:
Hradec Králové
Datum zahájení konference
*
:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce
*
:
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky
*
:
tablet, math, education, individualization, motivation
Popis v původním jazyce
*
:
Příspěvek se věnuje popisu a rozboru využití mobilního dotykového zařízení v hodině matematiky na základní škole. Během výuky bylo použito dvou nástrojů ? webový nástroj ThatQuiz a herní aplikace Math Planet. Ve sledované hodině došlo ke zvýšení motivace a výrazné individualizaci výuky.
Popis v anglickém jazyce
*
:
The paper deals with description and analysis of the use of mobile touch devices in the lesson of math in elementary school. During the lesson were used two tools - web-based tool ThatQuiz and gaming applications Math Planet. There was a significant increase of motivation and distinctive individualization of teaching.
Typ zdroje financování výsledku
*
:
Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu
Název projektu
Seznam ohlasů :
Ohlas
R01:
Complementary Content
${title}
${badge}
${loading}