OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
Zvýšení pozornosti při práci v aplikaci na iPadu v základní škole speciální - akční výzkum
Citace
Gybas, V., Kostolányová, K. a Klubal, L. Zvýšení pozornosti při práci v aplikaci na iPadu v základní škole speciální - akční výzkum.
In:
Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2016: Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2016 2016 Hradec Králové.
Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2016. s. 652-651. ISBN 978-80-87952-17-7.
Podnázev
Rok vydání:
2016
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
10
Strana od:
652
Strana do:
651
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-87952-17-7
Kód ISSN:
Název sborníku:
Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2016
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
MAGNANIMITAS
Místo vydání:
Hradec Králové
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2016
Místo konání konference:
Hradec Králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
special primary school, mobile touch device, iPad, attention, assisted aproach
Popis v původním jazyce:
V základní škole speciální je využívání ICT dnes již nedílnou součástí každodenní výuky. Typ ICT v základní škole speciální je do velké míry ovlivněn žákovým dílčím deficitem, a také tím, jaký typ ICT je on sám schopen akceptovat. Někdo rád pracuje s klasickým počítačem, interaktivní tabulí, jiný pracuje rád s mobilními dotykovými technologiemi. Stále by však mělo platit, že pokud ICT využíváme, měli bychom se především snažit v co největší možné míře stimulovat rozumové schopnosti daného žáka a přitom udržet co největší míru pozornosti při práci s daným zařízením. V příspěvku popíšeme, jak lze efektivně zvyšovat pozornost eliminací pracovního prostředí vybrané aplikace při práci s tablety iPad u žáků v základní škole speciální.
Popis v anglickém jazyce:
In elementary school special is the use of ICTs now an integral part of everyday teaching. Type of ICT in elementary school special is largely influenced by the students' partial deficiency, and also what type of ICT is he able to accept. Somebody likes to work with classical computers, interactive whiteboards, another works like a mobile touch technologies. You should still be that if ICT use, we should first of all try as much as possible to stimulate the intellectual ability of the pupil while maintaining the greatest degree of attention when working with the device. In this paper, we describe how you can effectively increase attention to eliminating workplace selected applications work with iPads for students in elementary school special.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules