OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra anglistiky a amerikanistiky (25400)
Název * : Analysis of Secondary School Teacher Trainee Feedbacks
Citace : Bilanová, M. Analysis of Secondary School Teacher Trainee Feedbacks. In: International Conference Challenges VII: ELT - Foundations/Versatility. Ústí nad Labem: Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. 2016.
Podnázev :
Rok : 2016
Obor : Pedagogika a školství
Místo konání : Ústí nad Labem
Stát konání akce :
Název akce : International Conference Challenges VII: ELT - Foundations/Versatility
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem
Klíčová slova anglicky :
methodology, ELT, teacher-trainee, feedback, teaching practice
Popis v původním jazyce :
The presented paper deals with the incongruity between the current language teacher trainee university programs and the secondary school didactic, psychological and proficiency requirements. The author will present analysis of secondary school teachers? feedback on the performance of undergraduate students of teaching primarily English, but also German, Spanish, French and other foreign languages to secondary school students elaborated at the end of their 20 lesson teaching practice. The data was collected from 2010 to 2015 at secondary schools in the region of North Moravia and provided a great insight into the expectations placed by secondary schools onto university graduates. The supervisors commented mainly on trainees? acquired skills and abilities, language competence, methodology of teaching the particular foreign language but also pinpointed some professionally preferred personal qualities and most importantly rendered useful tips for the students? self-improvement and feedback for the teacher trainers at Ostrava University. This interconnection of secondary and tertiary levels of education is what makes the study topical especially with regard to the increasing demands placed on the teaching profession nowadays.
Popis v anglickém jazyce :
The presented paper deals with the incongruity between the current language teacher trainee university programs and the secondary school didactic, psychological and proficiency requirements. The author will present analysis of secondary school teachers? feedback on the performance of undergraduate students of teaching primarily English, but also German, Spanish, French and other foreign languages to secondary school students elaborated at the end of their 20 lesson teaching practice. The data was collected from 2010 to 2015 at secondary schools in the region of North Moravia and provided a great insight into the expectations placed by secondary schools onto university graduates. The supervisors commented mainly on trainees? acquired skills and abilities, language competence, methodology of teaching the particular foreign language but also pinpointed some professionally preferred personal qualities and most importantly rendered useful tips for the students? self-improvement and feedback for the teacher trainers at Ostrava University. This interconnection of secondary and tertiary levels of education is what makes the study topical especially with regard to the increasing demands placed on the teaching profession nowadays.
Typ zdroje financování výsledku :
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}