OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název:
Drop-out a jeho vysokoškolský kontext v aplikovaném výzkumném projektu
Citace
Zezulková, E. a Kaleja, M. Drop-out a jeho vysokoškolský kontext v aplikovaném výzkumném projektu.
In:
Mezinárodní vědecká konference ICOLLE 2016: Sborník z mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2016 2016-09-13 Mendelova univerzita v Brně.
Brno: Mendelova univerzita, 2016. s. 198-208. ISBN 978-80-7509-426-1.
Podnázev
Rok vydání:
2016
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
10
Strana od:
198
Strana do:
208
Forma vydání:
Paměťový nosič
Kód ISBN:
978-80-7509-426-1
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník z mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2016
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Mendelova univerzita
Místo vydání:
Brno
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Mezinárodní vědecká konference ICOLLE 2016
Místo konání konference:
Mendelova univerzita v Brně
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
student, success in higher education, university, statistics, study conditions, student with special educational needs, modification of study conditions
Popis v původním jazyce:
Prezentovaný text svým charakterem poukazuje na jeden z palčivých problémů vysokoškolského vzdělávání v České republice, kterým je otázka neúspěšného ukončení studia ze strany instituce z důvodu neplnění studijních povinností nebo na vlastní žádost studenta. Autoři uvádějí klíčový kontext sledovaného fenoménu ve vztahu k ČR a konkrétní VŠ, jehož záměrem je demonstrovat konkrétní praktické aspekty aplikovaného výzkumu, majícího význam v mnoha strukturálních kategoriích v prostředí vysokých škol či univerzit. Na příkladu jedné kvalitativně orientované studie chtějí demonstrovat cíleně systemizovanou podobu prevence neúspěšnosti, jíž obsahem je pedagogická intervence zaměřená na podporu rovných příležitostí v terciárním vzdělávání.
Popis v anglickém jazyce:
The presented text has a basic aim, which is to highlight one of the pressing problems of higher educational system in the Czech Republic, which is the question of unsuccessful graduation, due to decision of an institution or at own request of a student. The authors present the key context of the phenomenon in relation to the Czech Republic and the particular university with the aim to demonstrate some specific aspects of applied research project, which has a great importance in many structural dimensions in higher educational system. The qualitatively oriented study wants to demonstrate a pedagogical intervention as a concrete form of mechanism of equal opportunities.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/16:A1701JKD
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules