OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra fyziky (31300)
Název * : Analytical-synthetic Modelling as a Factor of the Development of Cognitive Processes in the Constructivist Framework
Citace : Škrabánková, J. Analytical-synthetic Modelling as a Factor of the Development of Cognitive Processes in the Constructivist Framework. In: Schola 2016. Praha: ČVUT, MIAS, DTI. 2016.
Podnázev :
Rok : 2016
Obor : Pedagogika a školství
Místo konání : Praha
Stát konání akce : Česká republika
Název akce : Schola 2016
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : ČVUT, MIAS, DTI
Klíčová slova anglicky :
Analytical-synthetic modelling as a factor of the development of cognitive processes in the constructivist framework
Popis v původním jazyce :
The curricular process represents the symbiosis of variability forms of curriculum, which Záškodný defines as an Attained Curriculum (the functional content on the part of subjects of education). This curriculum has a look of a learned curriculum, which is modified by recipients of education on the basis of their own experience and interests and extracurricular experience and activities. The knowledge about the curricular process, didactic communication and about their structure are shown on the analytical-synthetic models. The models represent a general inputs, which are needs for basic understanding of analytical-synthetic modelling of cognitive structures. So I decided to create an analytical-synthetic model of the educational process where I offered a global conception of education.
Popis v anglickém jazyce :
Typ zdroje financování výsledku : Neveřejné zdroje
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}