OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra fyziky (31300)
Název * : Příklady dobré praxe v práci učitele s přírodovědně nadanými žáky
Citace : Škrabánková, J. Příklady dobré praxe v práci učitele s přírodovědně nadanými žáky. In: Pracovní setkání skupiny krajských metodiků péče o nadané ? pedagogů. Praha: MŠMT ČR, NÚV. 2016.
Podnázev :
Rok : 2016
Obor : Pedagogika a školství
Místo konání : Praha
Stát konání akce : Česká republika
Název akce : Pracovní setkání skupiny krajských metodiků péče o nadané ? pedagogů
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : MŠMT ČR, NÚV
Klíčová slova anglicky :
Example, good practice, mathematical and logical intelligence, gifted students
Popis v původním jazyce :
V přednášce se opírám o fakt, že se přírodovědně nadaní žáci v rámci jejich matematicko-logické inteligence jako důležité součásti přírodovědného a matematického nadání projevují ve výuce odlišně od ostatních žáků.
Popis v anglickém jazyce :
In the lecture I relied on the fact that students gifted in science (including their mathematical and logical intelligence as an important part of their science and math giftedness) is manifested in teaching differently from other students.
Typ zdroje financování výsledku : Jiné veřejné zdroje
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}