OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu nahrát soubor PDF. Tento soubor musí obsahovat text tohoto záznamu (text článku, knihy, atd.). Tento soubor je důležitý pro RIV, protože může být použit jako důkaz existence tohoto záznamu.

Pro nahrání souboru klikněte na tlačítko Browse a vyberte soubor, který chcete nahrát. Nahrávání souboru zahájíte tlačítkem Nahrát soubor.

Maximální velikost souboru PDF je omezena na 100 MB.

Soubor : 

Nahrát soubor
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete stáhnout PDF soubor přiřazený tomuto záznamu. Pro stažení souboru klikněte níže na název tohoto souboru a bude Vám nabídnuta možnost soubor uložit.

Věnujte prosím pozornost také velikosti PDF souboru. Velké soubory se mohou stahovat delší dobu, pokud máte pomalé internetové připojení.

Název souboru :
Velikost souboru :
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : odborná kniha (B)
Domácí pracoviště * : Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název * : Pokroky v hodnocení klíčových kompetencí
Citace : Malach, J., Červenková, I. a Chmura, M. Pokroky v hodnocení klíčových kompetencí. 1. vyd. Ostrava: PdF Ostravská univerzita, 2016. 128 s. ISBN 978-80-7464-866-3.
Podnázev :
Rok * : 2016
Obor * : Pedagogika a školství
Forma vydání * : Tištená verze
Kód ISBN * : 978-80-7464-866-3
Označení vydání
(číslo vydání) :
1.
Místo vydání * : Ostrava
Vydáno : v ČR
Název edice a číslo svazku * : neuveden
Počet stran * : 128
Počet výtisků knihy * : 200
Název nakladatele * : PdF Ostravská univerzita
EID :
Klíčová slova anglicky * :
key competencies, competency model, self-reflection, self-evaluation, pre-service training, reading literacy, scaffolding,
Popis v původním jazyce * :
Téma klíčových kompetencí není nové, v české pedagogické literatuře je popularizováno odbornou komunitou a rozpravy o transformačních procesech obsahu a cílů výuky se staly předmětem řady komentářů praktikujících učitelů. Výzkumná pozornost však není věnována tomu, jakým způsobem jsou klíčové kompetence hodnoceny a do jaké míry lze konstatovat soulad mezi klasifikačními nástroji vyučujících a úrovní inzerovaných dovedností. Ojedinělé studie týkající se hodnocení klíčových kompetencí tak vznikají především v zemích západní Evropy, případně v edukačním prostředí australských nebo novozélandských škol. Vzhledem ke kulturní podmíněnosti nároků na žákovo vzdělávání v daných státech se však tyto cílové dovednosti v mnoha bodech odlišují od těch českých. Z toho vyplývá, že i baterie indikátorů a nástrojů pro hodnocení kompetencí je různá. Tato kniha prezentuje další poznatky na poli rozvíjení klíčových kompetencí a jejich hodnocení. Zařazené studie se týkají několika předmětových oblastí i vzdělávacích stupňů. Zároveň lze hovořit o nadnárodním uchopení problému, neboť jednotlivé stati přinášejí teoretické přehledy či prezentují výzkumná zjištění i ze slovenských a polských škol.
Popis v anglickém jazyce * :
The topic of key competencies is not new, in the Czech educational literature is popularized in the scientific community and is debated on transformation processes content and learning objectives have become the subject of many comments practicing teachers. Research attention is not paid to the way in which key competencies are assessed and to what extent it can be stated consistency between teachers and classification tools advertised levels of skills. Sporadic studies on the key competencies that are mainly in Western Europe or in the educational environment of the Australian or New Zealand schools. Given the cultural context of claims for the pupil's education in these countries, however, these target skills in many respects different from those Czech. It follows that even a battery indicators and instruments for evaluating competencies different. This book presents further insights in the field of development of key competencies and their evaluation. Included studies involve several subject areas and educational levels. At the same time we can speak about a transnational understanding of the problem, because individual states provide theoretical overviews or presenting research findings and the Slovak and Polish schools
Typ zdroje financování výsledku * : Institucionální podpora na rozvoj výzkumné organizace
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/16:A1701IE4

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}