OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : zveřejněné odborné posudky, recenze
Domácí pracoviště * : Katedra anglistiky a amerikanistiky (25400)
Název * : Language and Humour in the Media
Citace : Zapletalová, G. Language and Humour in the Media. 2016.
Podnázev :
Rok : 2016
Obor : Jazykověda
Název organizace, pro niž byl posudek vypracován : Cambridge Scholars Publishing
Autor díla :
Název zdrojového dokumentu
(v pův. jazyce) :
Ostrava Journal of English Philology
Místo vydání : Ostrava
Název nakladatele : Ostravská univerzita v Ostravě
Datum vypracování :
Počet stran : 3
Klíčová slova anglicky :
media language, humour, media discourse analysis, Victor Ruskin, Ontological Semantic Theory of Humour, the humorousness of the diaphoric, Marta Dynel, Jan Chovanec, humour construction in online newspapers, the participatory media, blogging, multi-voiced heteroglossic texts
Popis v původním jazyce :
With Language and Humour in the Media, the current research gap between what we know about humour and its place, mechanisms and function in the media seems to be substantially reduced. As the editors say in their introductory chapter, ?the volume brings together two areas that have not been previously subject to extensive attention by researchers: the interface between humour studies and media discourse analysis? (p. 4). Reasons for this neglect lie in researchers? focus on revealing the ?mere? mechanics of humour and on exploring the function of various types of humorous texts rather than investigating the contact between the humorous content and particular domains, media discourse being just one possible (but rich and fruitful) area. Then there is the diversity of mapping and choosing from all the forms that humour takes in the modern media so editors are inevitably faced with difficult decisions as to where to focus their attention.
Popis v anglickém jazyce :
Typ zdroje financování výsledku : Projekty CEP/Záměry CEZ
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}