OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
Konstruktivismus v didaktické přípravě učitelů
Citace
Nagyová, I. Konstruktivismus v didaktické přípravě učitelů.
In:
DidInfo 2016: DidInfo 2016 2016-03-31 Banská Bystrica.
Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, 2016. Univerzita Mateja Bela, 2016. s. 61-66. ISBN 978-80-557-1082-2.
Podnázev
Rok vydání:
2016
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
6
Strana od:
61
Strana do:
66
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-557-1082-2
Kód ISSN:
Název sborníku:
DidInfo 2016
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Univerzita Mateja Bela
Místo vydání:
Banská Bystrica
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
DidInfo 2016
Místo konání konference:
Banská Bystrica
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Informatics, teaching, recursion, formal knowledge, behaviourist approach, constructivist teaching.
Popis v původním jazyce:
Příspěvek se zabývá přípravou učitelů informatiky na Pedagogické fakultě Ostravské univerzity v Ostravě. Mapuje názory a postoje studentů, budoucích učitelů informatiky, na obsah a stávající koncepci výuky informatiky na základních školách, které odkazují na převažující behavioristický přístup k učení a kladou důraz na formální poznatky. Příspěvek na příkladu ilustruje možný konstruktivistický přístup k výuce základů rekurze, který vyjadřuje snahu o změnu běžných konceptů ve výuce informatiky.
Popis v anglickém jazyce:
The paper deals with the preparation of informatics teachers at the Pedagogical Faculty at the Ostrava University. It maps the opinions and attitudes of students, future informatics teachers, on existing content and concept of teaching of informatics in elementary schools, which refer to the prevailing behaviourist approach to learning and emphasize the formal knowledge. The contribution illustrates to the example the possible constructivist approach to teaching of foundations of recursion theory, which expresses the desire to change the conventional concepts in informatics teaching.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules