OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Pedagogická fakulta (45000)
Title:
TAJEMSTVÍ PÉČE O ROZVOJ INTELIGENCE A NADÁNÍ ŽÁKŮ, NEJEN V UMĚLECKÝCH OBORECH
Citace
Sztablová, D., Kovářová, R., Škrabánková, J., Březovjak, D., Rozehnal, J., Jančíková, Z., Kocór, M., Konečný, M., Kratochvíl, J., Martínková, T., Stehlíková Bassyová, I., Vojkovská, P. a Vondráková, E. TAJEMSTVÍ PÉČE O ROZVOJ INTELIGENCE A NADÁNÍ ŽÁKŮ, NEJEN V UMĚLECKÝCH OBORECH: Sborník příspěvek 3. pracovní konference s mezinárodní účastí.
In:
Učíme nadané III: Učíme nadané žáky III 2016-06-28 Ostrava.
Ostrava: Ostravská univerzita, 2016. s. 89-99. ISBN 978-80-7464-824-3.
Subtitle
Sborník příspěvek 3. pracovní konference s mezinárodní účastí
Publication year:
2016
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
11
Page from:
89
Page to:
99
Form of publication:
Elektronická verze
ISBN code:
978-80-7464-824-3
ISSN code:
Proceedings title:
Učíme nadané žáky III
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
Ostravská univerzita
Place of publishing:
Ostrava
Country of Publication:
Název konference:
Učíme nadané III
Místo konání konference:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
the development of intelligence, diagnosis of giftedness and its manifestations, educational fields, integration problems of care of gifted pupils, the conditions of professional development of teachers of gifted learners.
Annotation in original language:
Problém inteligence a nadání žáků je v procesech vzdělávání vnímán především s vazbou na jednotlivé vzdělávací oblasti a obory. Obsah příspěvku se zaměřuje na potřebu zkoumání spojitých psychologických a neuropsychologických podmínek rozvíjení mentálních předpokladů nadaných žáků a jejich učitelů.
Annotation in english language:
The problem of the intelligence and abilities of pupils in educational processes perceived primarily linked to the individual educational fields and disciplines. The content of the post focuses on the need for examination of the continuous psychological and neuropsychologických conditions develop mental assumptions of gifted students and their teachers.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/16:A1701H17
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules