OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
Adaptive Education Evaluation
Citace
Kostolányová, K. a Šarmanová, J. Adaptive Education Evaluation.
In:
DIVAI 2016: Conference on Distance Learning in Applied Informatics 2016 Štůrovo, Slovakia.
Praha: Wolters Kluwer, 2016. Wolters Kluwer, 2016. s. 259-270. ISBN 978-80-7552-249-8.
Podnázev
Rok vydání:
2016
Obor:
Informatika
Počet stran:
12
Strana od:
259
Strana do:
270
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-7552-249-8
Kód ISSN:
2464-7470
Název sborníku:
Conference on Distance Learning in Applied Informatics
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Wolters Kluwer
Místo vydání:
Praha
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
DIVAI 2016
Místo konání konference:
Štůrovo, Slovakia
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Adaptive learning. Adaptive LMS. Textbook evaluation. Education process evaluation. Student behavior analysis.
Popis v původním jazyce:
As far as the pedagogical process is concerned, an evaluation means evaluating textbooks or study materials a) through reviews before the instruction or b) by students - questionnaires through which students evaluate the instruction. For several years, the research at the Pedagogical Faculty of the University of Ostrava has been focused on the theory of adaptive e-learning and its testing in practice. The paper deals with one of the main parts of the stated issue - an evaluation of the educational process and adaptive textbooks. Evaluation is conducted after the realization of the analysis of the protocol of students? behavior in the on-line mode. The paper describes the theoretical proposition of the evaluation and its verification in practice.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/16:A1701GT5
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules