OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra sociální pedagogiky (45190)
Název * : Cesta k humanismu přes seberozvoj studentů učitelství
Citace : Sekera, J. Cesta k humanismu přes seberozvoj studentů učitelství. In: Rozvoj kompetencií učiteľa v prospech humanizácie. Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta humanitnýc: Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta humanitných vied, katedra pedagogických štúdií. 2015.
Podnázev :
Rok : 2015
Obor : Pedagogika a školství
Místo konání : Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta humanitnýc
Stát konání akce : Slovenská republika
Název akce : Rozvoj kompetencií učiteľa v prospech humanizácie
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta humanitných vied, katedra pedagogických štúdií
Klíčová slova anglicky :
humanization of teacher education, primary and secondary values, personal and social development
Popis v původním jazyce :
V príspevku dáva autor do súvislosti humanizáciu učiteľstva s osobnostne sociálnym rastom osobností učiteľov. Poukazuje na dve východiská. Prvým je ponímanie školy (model učiacej sa školy a model komunitnej školy) a druhým tzv. primárne hodnoty (ľudskosť a cit) a sekundárne hodnoty (poriadok, systém). Humanizácia znamená predovšetkým orientáciu na primárne hodnoty. Nástrojom humanizácie môžu byť osobnostne sociálne programy uplatňované v pregraduálnej, ale taktiež v postgraduálnej príprave učiteľov. Je popísaný experiment so študentmi učiteľstva Pedagogickej fakulty Ostravskej univerzity v Ostrave.
Popis v anglickém jazyce :
The author explores relationship between humanization of teacher education and personal-social development of teachers as personalities. The author discusses two starting points. The first is the concept of a school (a model of a school as a learning institution, or a community institution); the second is related to values - primary values (humanity and emotions) and secondary values (rules, order, system). It is emphasized that humanization means orientation towards primary values. Therefore, pre-graduate and postgraduate programmes of teacher education should offer courses for personal and social development of student teachers. The author describes an experiment carried out with student teachers at the Pedagogical Faculty of the University of Ostrava.
Typ zdroje financování výsledku : Projekty CEP/Záměry CEZ
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}