OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra anglistiky a amerikanistiky (25400)
Název * : The Gap between Proficient and 'Sub-Proficient' Scientific English
Citace : Tomášková, R. The Gap between Proficient and "Sub-Proficient" Scientific English. In: International week 2016. Olomouc, Pedagogická fakulta UP: Ústav moderních jazyků, Pedagogická fakulta UP. 2016.
Podnázev :
Rok : 2016
Obor : Jazykověda
Místo konání : Olomouc, Pedagogická fakulta UP
Stát konání akce : Česká republika
Název akce : International week 2016
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : Ústav moderních jazyků, Pedagogická fakulta UP
Klíčová slova anglicky :
English as a lingua franca; academic English scientific English;ELFA corpus; SciElF corpus
Popis v původním jazyce :
The paper strives to reveal the competences and knowledge advanced users of English or fresh English Studies graduates still lack to achieve the native-speaker level in scientific writing. The paper presents findings resulting from a contrastive analysis of research articles to be submitted to peer-reviewed journals published in English and their final submitted versions proofread by native speakers/professional proof-readers. The research is a case study grounded in a qualitative analysis investigating corrections of issues seen as inappropriate on a variety of levels. The results are compared with findings brought by the ELFA project at the University of Helsinki (Anna Mauranen 2010, 2012) and are viewed as inspirational for advanced training of ELF users, future EFL teachers and professional translators.
Popis v anglickém jazyce :
Typ zdroje financování výsledku : Projekty CEP/Záměry CEZ
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}