OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
kapitola v odborné knize (C)
Home Department:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Title:
Význam a východiska zkoumání vztahu politiky, teorie a praxe vzdělávání dospělých
Citace
Malach, J. Význam a východiska zkoumání vztahu politiky, teorie a praxe vzdělávání dospělých.
In:
Vzdelávatelia dospelých a ich andragogické p?sobenie.
Banská Bystrica: Belianum, 2015. s. 27-50. ISBN 978-80-557-1008-2.
Subtitle
Publication year:
2015
Obor:
Pedagogika a školství
Form of publication:
Tištená verze
ISBN code:
978-80-557-1008-2
Book title in original language:
Vzdelávatelia dospelých a ich andragogické p?sobenie
Title of the edition and volume number:
Neuveden
Place of publishing:
Banská Bystrica
Publisher name:
Belianum
Issue reference (issue number):
:
Published:
v zahraničí
Author of the source document:
Number of pages:
24
Book page count:
365
Page from:
27
Page to:
50
Book print run:
EID:
Key words in English:
adult education, educational policy, educational practice, educational theory
Annotation in original language:
Studie je zaměřena na zkoumání vztahu politiky, teorie a praxe edukace dospělých. Přináší model vztahů těchto komponent v systému vzdělávání dospělých. Navrhuje seznam hlavních konstruktů, kterými každá z komponent operuje. Definuje šest parametrů pro popis všech interakcí komponent modelu a stanovuje tři stupně jejich úrovně. Pomocí těchto parametrů
Annotation in english language:
The study is aimed to examining the relationship between politics, theory and practice of adult education. Delivers model of relationships of these components in the system of adult education. It proposes a list of major constructs in which each component operates. Defines six parameters to describe the interactions of all components of the model and sets out three stages of their level. Using these parameters, experts in the pilot study evalaute the current state of these interactions in Czech andro-educational environment.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/15:A1601GKO
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules