OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
>
Publ3 search
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Title:
Rozvoj osobnosti žáků v současné škole
Citace
Franiok, P. Rozvoj osobnosti žáků v současné škole.
In:
Vybrané praktické aspekty kurikulární reformy v českém vzdělávání - Sborník České pedagogické společnosti: Vybrané praktické aspekty kurikulární reformy v českém vzdělávání 2014-03-05 Liberec.
Liberec: Česká pedagogická společnost, 2014. Česká pedagogická společnost, 2014. s. 221-230. ISBN 978-80-905245-2-1.
Subtitle
Publication year:
2014
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
265
Page from:
221
Page to:
230
Form of publication:
Tištená verze
ISBN code:
978-80-905245-2-1
ISSN code:
Proceedings title:
Vybrané praktické aspekty kurikulární reformy v českém vzdělávání
Proceedings:
Národní
Publisher name:
Česká pedagogická společnost
Place of publishing:
Liberec
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Vybrané praktické aspekty kurikulární reformy v českém vzdělávání - Sborník České pedagogické společnosti
Místo konání konference:
Liberec
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celostátní akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
žák se speciálními vzdělávacími potřebami, mentální postižení, rámcový vzdělávací program
Annotation in original language:
Příspěvek je zaměřen na vysokou míru speciálních vzdělávacích potřeb u žáků s mentálním postižením, zejména s těžšími stupni tohoto postižení.
Annotation in english language:
The main aim are special educational needs of pupils with mental disability, espacially with severe mental disability.
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules