OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu nahrát soubor PDF. Tento soubor musí obsahovat text tohoto záznamu (text článku, knihy, atd.). Tento soubor je důležitý pro RIV, protože může být použit jako důkaz existence tohoto záznamu.

Pro nahrání souboru klikněte na tlačítko Browse a vyberte soubor, který chcete nahrát. Nahrávání souboru zahájíte tlačítkem Nahrát soubor.

Maximální velikost souboru PDF je omezena na 100 MB.

Soubor : 

Nahrát soubor
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete stáhnout PDF soubor přiřazený tomuto záznamu. Pro stažení souboru klikněte níže na název tohoto souboru a bude Vám nabídnuta možnost soubor uložit.

Věnujte prosím pozornost také velikosti PDF souboru. Velké soubory se mohou stahovat delší dobu, pokud máte pomalé internetové připojení.

Název souboru :
Velikost souboru :
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : článek v odborném periodiku (J)
Domácí pracoviště * : Pedagogická fakulta (45000)
Název * : Věcní a vnitřní činitelé směrování k učitelství pro mateřské školy
Citace : Burkovičová, R. Věcní a vnitřní činitelé směrování k učitelství pro mateřské školy. Magister - reflexe primárního a preprimárního vzdělávání ve výzkumu. 2015, roč. 1, s. 54-71. ISSN 1805-7152.
Podnázev :
Rok * : 2015
Obor * : Pedagogika a školství
Kód ISSN * : 1805-7152
Oficiální název periodika * : Magister - reflexe primárního a preprimárního vzdělávání ve výzkumu
Stát vydavatele periodika * : Česká republika
Svazek periodika * : Neuveden
Číslo periodika v rámci svazku * : 1
Číslo článku :
Ročník : 1
Počet stran článku * : 18
Strana od * : 54
Strana do * : 71
Kód UT WoS :
EID :
Poddruh recenzovaného článku :
Klíčová slova anglicky * :
student, agent, teacher profession, incentive, motivation
Popis v původním jazyce * :
Cílem výzkumného šetření bylo zjistit, kterými vnějšími i vnitřními činiteli byli studenti nastupující do studia v dosavadním životě směrováni ke studiu oboru učitelství pro mateřské školy, a jak. K získání dat byla využita metoda volné výpovědi na zadání. Technikou vyhodnocování bylo kódování. Prezentováni jsou zjištění vnější věcní činitelé a činitelé vnitřní. Vnější věcní činitelé, které studující uvedli, byli seskupeni do subkategorií a) aktivity s dětmi, b) poznávání učitelství, c) překážky na cestě ke studiu, d) ocenění spolužáků. Výroky byly v subkategoriích na základě dalšího kódování shromážděny do skupin, které vykazují stejné znaky. U každé skupiny je jako příklad uveden některý z charakteristických výroků studujících. Zjištění činitelé vnitřní byli velmi různorodí a na základě kódování byli seskupeni do subkategorií podle potřeb. Opět zde uvádíme jeden nebo více příkladů.
Popis v anglickém jazyce * :
The purpose of the research was to find out which external and internal factors of their previous lives motivated newly enrolled students to take the course in nursery teaching and how. To obtain the required data the method of free statement on the basis of given topic specification was used. The evaluation technique applied to the data was based on coding. The present thesis analyses the found external factual and intrinsic agents of the student motivation for entry into the given course. The external factual factors the students mentioned were grouped into the following subcategories: a) activities with children, b) encounters with the teacher profession, c) obstacles on the way towards study, d) schoolmate appreciation. Statements from the individual subcategories were divided into subgroups with identical features on the basis of further coding.
Typ zdroje financování výsledku * : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/15:A1601G49

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}