OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název:
Základní škola s dominantním zastoupením žáků z prostředí sociální exkluze: kvalitativní analýza subjektů, objektů a procesů vzdělávání
Citace
Kaleja, M. Základní škola s dominantním zastoupením žáků z prostředí sociální exkluze: kvalitativní analýza subjektů, objektů a procesů vzdělávání: In Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference.
In:
Evropské pedagogické fórum 2015. Přínosy, výzvy, očekávání: Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2015. Přínosy, výzvy, očekávání. 2015-11-23 Hradec Králové.
Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2015. MAGNANIMITAS, 2015. s. 375-384. ISBN 978-80-87952-11-5.
Podnázev
In Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference
Rok vydání:
2015
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
10
Strana od:
375
Strana do:
384
Forma vydání:
Paměťový nosič
Kód ISBN:
978-80-87952-11-5
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2015. Přínosy, výzvy, očekávání.
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
MAGNANIMITAS
Místo vydání:
Hradec Králové
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Evropské pedagogické fórum 2015. Přínosy, výzvy, očekávání
Místo konání konference:
Hradec Králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
primary school, school education, relationships, teacher, educational process, cooperation, communication, social exclusion.
Popis v původním jazyce:
Školní vzdělávání etnicky romských žáků žijících a vyrůstajících v prostředí sociální exkluze je významně determinováno fyzickým i sociálním prostorem, který má zcela prokazatelný dopad na charakter jednotlivých socializačních procesů, včetně jejich vstupů, průběhu a výstupů. Pedagogická praxe by o tomto fenoménu měla zcela jistě vědět, měla by se v tomto tématu zcela jistě orientovat a především zcela jistě rozumět všem socializačním procesům, které formovaly/formují osobnostní struktury žáků, včetně jejich vstupních předpokladů ke školnímu vzdělávání.
Popis v anglickém jazyce:
School education of ethnic Roma pupils living and growing up in an environment of social exclusion is significantly determined by the physical and social location that has completely verifiable impact on the character of individual socialization, including input, process and output. Teachers of the pupils should know about that and should understand all the socialization process that has shaped / is still shaping the structure of personality of pupils, including their input assumptions to school education.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/15:A1601FRU
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules