OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra anglistiky a amerikanistiky (25400)
Název * : ELF versus ENL: Exploring the Gap between Proficient and ?Sub-Proficient? Scientific English
Citace : Tomášková, R. ELF versus ENL: Exploring the Gap between Proficient and ?Sub-Proficient? Scientific English. In: zvaná přednáška. Zlín: Fakulta humanitních studií, Univerzita T. Bati. 2015.
Podnázev :
Rok : 2015
Obor : Jazykověda
Místo konání : Zlín
Stát konání akce : Česká republika
Název akce : zvaná přednáška
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : Fakulta humanitních studií, Univerzita T. Bati
Klíčová slova anglicky :
English as a lingua franca; English as a native language; translation studies; linguistic interference; genre analysis; translator training
Popis v původním jazyce :
The study strives to reveal the competences and knowledge advanced users of English or fresh English Studies graduates still lack to achieve the native-speaker level in scientific writing. The paper presents findings resulting from a contrastive analysis of five research articles to be submitted to peer-reviewed journals published in English and their final submitted version proofread by native speakers/professional proof-readers. The research is a case study grounded in a qualitative analysis investigating corrections of issues seen as inappropriate on a variety of levels (on the lexico-grammatical level including modality, or nominal vs verbal way of expression; textual level and the degree of formality as well as on the generic level related to the genre of abstract and research article). The results are compared with findings brought by the ELFA project (Anna Mauranen 2010, 2012).
Popis v anglickém jazyce :
Typ zdroje financování výsledku : Projekty CEP/Záměry CEZ
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}