OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra hudební výchovy (45010)
Název:
Anglický přístup k dětem se speciálními vzdělávacími potřebami
Citace
MAZUREK, J. Anglický přístup k dětem se speciálními vzdělávacími potřebami: Studentská konference Svět speciální pedagogiky očima studentů II..
In:
Studentská konference Svět speciální pedagogiky očima studentů II.: 2014-02-19 Ostrava.
Podnázev
Studentská konference Svět speciální pedagogiky očima studentů II.
Rok vydání:
2014
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
Strana od:
Strana do:
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Studentská konference Svět speciální pedagogiky očima studentů II.
Místo konání konference:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Inclusion A National Plan for Music Education School Action School Action Plus Special Educational Needs and Disability Tribunal Special Education Needs children Statement of Special Educational Needs Mediation music education National curriculum SEN Code of practice Mediation
Popis v původním jazyce:
Příspěvek popisuje systém péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve Velké Británii. Zmíněny jsou úlohy školy, zákonných zástupců i samotných dětí v procesu vzdělávání. V závěru je obsažen bližší pohled na hudební vzdělávání.
Popis v anglickém jazyce:
This article describes a british system of work with Special Educational Needs children. It mentiones role of a school, parents and children as well in the proces of the education. The ending of the article contains a closer insight on the topic of music education.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules