OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název * : Základní škola praktická: Kvalitativní analýza subjektů, objektů a procesů vzdělávání
Citace : Adamus, P. Základní škola praktická: Kvalitativní analýza subjektů, objektů a procesů vzdělávání. In: Evropské pedagogické fórum 2015. Přínosy, výzvy, očekávání. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, Hradec Králové. 2015.
Podnázev :
Rok : 2015
Obor : Pedagogika a školství
Místo konání : Hradec Králové
Stát konání akce : Česká republika
Název akce : Evropské pedagogické fórum 2015. Přínosy, výzvy, očekávání
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : MAGNANIMITAS, Hradec Králové
Klíčová slova anglicky :
ethnographic study, educational process, communication, cooperation, climate of a school
Popis v původním jazyce :
Předložený text je dílčím výstupem republikového výzkumného záměru projektu s názvem Sociologický monitoring vzdělanostních vstupů a výstupů dětí a žáků, včetně dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice a dílčím výstupem fakultního výzkumného projektu Vzdělávací strategie v edukaci vybraných skupin žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Cílem příspěvku je charakterizovat a objasnit vybrané prezentované situace ze školního prostředí, v rámci kterých se stali předmětem zájmu pedagogičtí pracovníci a žáci vybrané základní školy praktické. K aplikovaným výzkumným metodám patřily především pozorování, dotazování a obsahovaná analýza interních dokumentů. Deskripce vymezených oblastí zájmu byla výzkumně vázána na příslušný typ školy dle aktuálně platných legislativních předpisů.
Popis v anglickém jazyce :
The present text is a partial outcome of the national research plan project called Sociological monitoring of educational inputs and outputs of children and pupils, including children and pupils with special educational needs in the Czech Republic and a partial outcome of faculty research project educational strategies in the education of selected groups of pupils with special educational needs. The aim of this paper is to describe to clarify the situation chosen from the school environment within which became of interest to teachers and pupils practical elementary schools. The research methods used were observation, interviews and content analysis of internal documents.
Typ zdroje financování výsledku : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}