OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název * : Pokus v přírodovědě pohledem žáků Moravskoslezského kraje
Citace : Šimik, O. Pokus v přírodovědě pohledem žáků Moravskoslezského kraje. In: Český pedagogický výzkum v mezinárodním kontextu: Český pedagogický výzkum v mezinárodním kontextu 2009-09-09 Ostrava. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2010. Ostravská univerzita v Ostravě, 2010. s. 539-547. ISBN 978-80-7368-769-4.
Podnázev :
Rok * : 2010
Obor * : Aeronautika, aerodynamika, letadla
Počet stran * : 9
Strana od * : 539
Strana do * : 547
Forma vydání * : Elektronická verze
Kód ISBN * : 978-80-7368-769-4
Kód ISSN :
Název sborníku * : Český pedagogický výzkum v mezinárodním kontextu
Sborník :
Název nakladatele * : Ostravská univerzita v Ostravě
Místo vydání * : Ostrava
Stát vydání : Sborník vydaný v ČR
Název konference : Český pedagogický výzkum v mezinárodním kontextu
Místo konání konference * : Ostrava
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Celostátní akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
primary science education, experiment, research
Popis v původním jazyce * :
Příspěvek představuje dílčí otázky rozsáhlejšího výzkumu mapujícího názory a postoje žáků k přírodovědě. V článku se zaměřujeme na přírodovědný pokus a jeho vnímání žáky 4. a 5. ročníku Moravskoslezského kraje. Žákovský pokus jako inovativní metoda může napomoci k novému směřování přírodovědy na 1. stupni ZŠ od transmisivního vyučování ke konstruktivnímu učení. Žáci vnímají pokus v přírodovědě velmi pozitivně a jeho začleňování do výuky má kladný vliv na celkový postoj k přírodovědě. Článek také představuje žákovské koncepce pojmu pokus, které poukazují na reálnou pozici pokusu ve výuce.
Popis v anglickém jazyce * :
The article introduces partial questions of more extensive research about childrens´ opinions and attitudes towards primary science. In the article we focuse on 4th and 5th class childrens´ wiew of science experiment in the Moravian-Silesia Region. The science experiment as an innovative method can help transformation of nature science from transmissive teaching to constructive learning. The pupils´ perception of the experiment is very favourable and its integrating into school science teaching has influence on overall attitude towards primary science. The article also presents pupils´ concept of experiment, which points out real position of experiment at primary science.
Typ zdroje financování výsledku * : Jiné veřejné zdroje
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}