OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště:
Katedra výchovy k občanství (45060)
Název:
Analiza genderowa brytyjskich i niemieckich podręczników historii
Citace
Labischová, D. Analiza genderowa brytyjskich i niemieckich podręczników historii.
In:
Kobieta i mężczyzna. Jedna przestrzeń - dwa światy. RODZINA DAWNA. Studia historyczno-antropologiczne.
1. vyd. Varšava: Wydawnictwo DiG, 2015. s. 641-650. ISBN 978-83-7181-917-9.
Podnázev
Rok vydání:
2015
Obor:
Dějiny
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-83-7181-917-9
Název knihy v originálním jazyce:
Kobieta i mężczyzna. Jedna przestrzeń - dwa światy. RODZINA DAWNA. Studia historyczno-antropologiczne.
Název edice a číslo svazku:
Neuveden
Místo vydání:
Varšava
Název nakladatele:
Wydawnictwo DiG
Označení vydání
(číslo vydání):
1.:
Vydáno:
v zahraničí
Autor zdrojového dokumentu:
Počet stran:
10
Počet stran knihy:
728
Strana od:
641
Strana do:
650
Počet výtisků knihy:
300
EID:
Klíčová slova anglicky:
history teaching; gender dimension; women history; inquiry based analysis of the historical sources
Popis v původním jazyce:
Studie prezentuje výsledky kvalitativní obsahové analýzy vybraných zahraničních (britských a německých) učebnic dějepisu určených pro vyšší stupeň sekundárního vzdělávání z genderového hlediska. Jsou zde vymezena základní kritéria pro analýzu a hodnocení edukačního média a uvedeny konkrétní příklady implementace genderové tematiky do zkoumaných učebních textů. Prostor je věnován genderové problematice, aktualizaci historických témat, využití aktivizačních metod, výukových projektů a badatelsky orientované práci s pramenným materiálem.
Popis v anglickém jazyce:
The study presents the results of a qualitative content analysis of selected foreign (British and German) history textbooks designed for a higher degree in secondary education from a gender perspective. There are defined basic criteria for analysis and evaluation of educational media and specific examples of implementation of gender themes examined in textbooks. Space is devoted to gender issues, updating historical themes, use of activation methods, teaching projects and inquiry-based work with the source material.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/15:A1601F7G
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules